خانه / نمایش جزییات خبر

پنجمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد برگزار شد

پنجمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد برگزار شد
پنجمین یادواره شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد عصر سه شنبه با حضور پرشور دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، این آیین به مناسبت پنجمین سالروز تدفین شهدای گمنام در دانشگاه شهرکرد با عنوان ˈشبی با عرشیانˈ به همت بسیج دانشجویی دانشگاه شهرکرد وانجمن دانشجویان مستقل در تالار شهید آوینی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.
حجت الاسلام حمزه معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد در این آیین گفت: به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید برای زنده نگهداشتن آرمان های مقدس شهدا و انتقال آن ها به نسل های آینده، در برگزاری چنین یادواره هایی به شایسته ترین نحو عمل کنیم.
شرکت کنندگان در این آیین با غبارروبی و عطر افشانی قبور متبرک شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد با آرمان های امام و شهدای 8 سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.
گفتنی است پیکر مطهر پنج شهید گمنام در 9 اسفند 86 در دانشگاه شهرکرد تشییع و به خاک سپرده شد.

 

۹ اسفند ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ اسفند ۱۳۹۱
reza
۱۳۹۱/۱۲/۲۷ Iran
5
0
0

ی شهدایی که در جوار حق ارام گرفته اید ومارا دراین دنیای وانفسا تنها گذاشتید جز گناه ومعصیت چیزی نصیب ما نشد عده ای برای رسیدن به قدرت چه تهمت هایی که نثار یکدیگر که نمی کنند خوشا بحالتان که رفتیید واین همه جنجال وهیاهو برای بدست اوردن قدرت وثروت را ندیدید کوچه هایمان را به نامشان کردیم که هرگاه آدرس منزلمان را میدهیم بدانیم از گذرگاه خون کدامین شهید است که با آرامش به خانه می رسیم نکند عکس شهدا را ببینیم و عکس آنها عمل کنیم. دست گلای بی زبون گم شده های بی نشون اگه ایران تا حالا زنده و پابرجاست فقط بخاطر همین استخوناست ای شهیدان! ما بعد از شما هیچ نکردیم!!! لباس های خاکی تان را در میدان های مین و لابه لای سیم خاردارها رها کردیم،عهدمان را شکستیم و دعای عهد را فراموش کردیم،زمان ندبه و سمات را گم کردیم. شربت های صلواتی را با نسیان بر زمین ریختیم و به عطش خندیدیم بر تصاویر نورانی تان روی دیوارهای شهر رنگ غفلت پاشیدیم و پوستر تبلیغاتی نصب کردیم تاول شیمیایی را از یاد بردیم و غیرت ها را به بهایی اندک فروختیم... عشق را به بازی گرفتیم و از خونهایتان به راحتی گذشتیم... اما باز هم امیدی هست!!! آری ! تا ولایت هست هنوز امید داریم


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید