خانه / نمایش جزییات خبر

ساماندهی قبور شهدای گمنام شهر بهار

ساماندهی قبور شهدای گمنام شهر بهار
شهردار بهار از ساماندهی قبور شهدای گمنام با اعتبار بالغ بر 50 میلیون ریال در این شهر در سال جاری خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، علی‌اصغر شیری دیروز در گفت و گویی در همدان با اشاره به ساماندهی قبور شهدای گمنام واقع در شهرک فرهنگیان اظهار داشت: اجرای ساماندهی قبور، تهیه و نصب سنگ پلاک پیرامون قبور و پوشش روی سنگ قبور بالغ بر 50 میلیون ریال هزینه در بر داشت.
وی با اشاره به اصلاح و بازسازی آب‌رو (دفع آب‌های سطحی) واقع در میدان آقدروازه با اعتباری بالغ بر 20 میلیون ریال، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی جوی آب خیابان مزرعه و نصب پل‌های فلزی معابر منتهی به خیابان مذکور نیز بالغ بر 40 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
شهردار بهار از جدول‌گذاری انتهای کمربندی از سمت بلوار شهید بهشتی به طول 130 متر با اعتبار 40 میلیون ریال خبر داد و گفت: تهیه و نصب پل‌های فلزی واقع در معابر اصلی سطح شهر به تعداد 10 مورد نیز بالغ بر 50 میلیون ریال هزینه برده است.
وی به کف‌سازی و اصلاح انهار معیوب سطح شهر بهار از جمله حسن‌آباد، پرورش، مقابل دانشکده صنایع قضایی، 30 متری جلوی ترمینال خیابان طالقانی جنب اداره برق سابق، منازل سازمانی کوچه شهید یگانه‌راد و رنجبر، محمدآباد، مقابل آبفا، چهارراه شهید شیری و... اشاره کرد و افزود: مبلغ 50 میلیون ریال در همین راستا هزینه شده است.
شیری با اشاره به احداث مجتمع تجاری به مساحت تقریبی 780 مترمربع با مشارکت بخش خصوصی در ایستگاه کارگران فصلی (هواشناسی) که تاکنون 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اشاره و خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای این پروژه هزینه شده است.
وی در پایان با اشاره به اصلاح، تهیه و نصب دو عدد تیر چراغ پایه بلند (برج نوری) و همچنین تعویض کابل‌های فرسوده به منظور رفع افت ولتاژ برق در پارک لاله نیز گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 220 میلیون ریال به مرحله اجرا در آمده است.
۲۴ بهمن ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید