خانه / نمایش جزییات خبر

مزار شهدای گمنام فیروزکوه گلباران شد

مزار شهدای گمنام فیروزکوه گلباران شد
در هفتمین روز از ایام الله دهه فجر در آیینی با حضور مسؤولان محلی، مزار شهدای گمنام شهرستان فیروزکوه گلاب شویی، عطرافشانی و گلباران شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، این مراسم با حضور مسؤولان محلی، خانواده های معزز شهدا، ایثارگران و اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی پس از مراسم پرفیض زیارت عاشورا برگزار شد و حاضران با حضور بر سر مزار شهدای گمنام به قرائت فاتحه و تجیدد میثاق با آرمان های شهدا و امام شهدا پرداختند.
معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری فیروزکوه در این مراسم گفت: شهدای والامقام به گردن همه ما حق دارند و آنان با ادای وظیفه و تکلیف الهی خود عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند.
ˈعلی درویش خضریˈ افزود: وظیفه امروز ما افتخار و خدمت به شهدا و خانواده های آنان، تلاش برای صیانت از دستاوردهای نظام و تبعیت از فرامین ولی امر مسلمین جهان است.
وی ادامه داد: شهدای گمنام به یقین نعمتی بزرگ، مایه برکت و تاج شرفی برای شهرستان هستند.
فیروزکوه میزبان دو تن از شهدای گمنام 17 و 23 ساله دفاع مقدس است که در عملیات ˈوالفجر 8ˈ در منطقه عملیاتی ˈفاوˈ به درجه رفیع شهادت رسیدند که در خرداد ماه 91 پس از مراسم تشییعی باشکوه در شهرستان، در محل محوطه دانشگاه آزاد اسلامی این شهر به خاک سپرده شدند.
 

۱۹ بهمن ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید