خانه / نمایش جزییات خبر

مزار شهدای گمنام دماوند با حضور دانش آموزان گلباران شد

مزار شهدای گمنام دماوند با حضور دانش آموزان گلباران شد
همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، دانش آموزان دماوندی با حضور بر مزار شهدای گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس شهر دماوند، با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، این مراسم که ظهر پنجشنبه در مزار شهدای گمنام شهر دماوند با حضور پرشور دانش آموزان دختر و پسر برگزار شد، دانش آموزان مزار شهدا را گلباران و غبار روبی کرده و با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، انقلاب و امام شهیدان، اظهارکرد: ایام الله دهه مبارک فجر یادآور دورانی است که ملت مسلمان ایران اسلامی برای تحقق اهداف اسلام با حمایت امام خمینی (ره) علیه مستکبران قیام کردند تا ˈاستقلال، آزادی و جمهوری اسلامیˈ معنا یابد.
سید ˈقاسم حسینیˈ ادامه داد: در این میان نقش جوانان و نوجوانان به وی‍ژه دانش آموزان در تحقق آرمان های امام و شهدای انقلاب بسیار موثر و ارزشمند بوده و هست.
وی دهه فجر را دهه ماندگار و ارزشمندی در تاریخ پرفراز ایران اسلامی ذکر کرد و گفت: با پیروزی انقلاب، ایران اسلامی از دوران خفقان استبداد بیرون آمد و امروز به جایگاهی دست یافته که می توان به افتخار گفت روز به روز در حال توسعه و پیشرفت است.
این مسئول بیان کرد: این ایام فرصتی مناسب برای رشد هر چه بیشتر روحیات و آرمان های بسیجی در میان دانش آموزان است و در این میان نقش آموزش و پرورش، مدارس و خانواده ها در ترویج فرهنگ بسیجی به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان موثر خواهد بود.
حسینی افزود: امروز با الگوپذیری از شهیدان کشور عزیزمان ایران و زنده نگه داشتن یاد و نامشان می توانیم بیش از پیش در تمامی عرصه های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی و... پیشگام باشیم و از این مرز و بوم دفاع کنیم.

 

۱۴ بهمن ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
گمنام
۱۳۹۱/۱۱/۲۳ Iran
0
0
1

جوان تر از آنمــ که حرفمـــ را حرف حساب کنند... جوان تر از آنمــ که فکر کنند می توانمــ به حرف هایم عمل کنم... شاید ... نمی دونم چرا... اما من همینم... من نه جنگ را دیده ام... نه امام را ... نه انقلاب را.... نه مکه را... نه کربلا و نجف.... منــ هیچی ندیدم!...
اما من چیز هایی را می بینم که آنها نمی بینند... مردمی که دور خودشان می گردند... مردمی که منتظر یه روز خوبن... منتظر قهرمان هایی که بازم همه چی رو خوب کنن... و منظورم فقط کشور خودم نیست! نه! همه ی دنیا همینه! و ما غافل از اینکه همه ی قهرمانها از خودشون شروع
کردند... همچنان دور خودمان می گردیم! جای خالی شهدا واسمون خیلی گرون تموم شده!


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید