خانه / نمایش جزییات خبر

اربعین امام زادگان گمنام عشق

اربعین امام زادگان گمنام عشق
این مراسم در روز پنج شنبه، پنجم بهمن ماه 1391 بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و مداحی ذاکرین شهدا: حاج مجتبی رمضانی و کربلایی علی اکبری و با حضور ابوالشهیدین حضرت آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح و عموم مردم ولایت مدار استان مازندران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سرهنگ پاسدار مفید اسماعیلی اظهار داشت: با همت مردم و مسئولین و همچنین سردار سیدمحمد باقرزاده، حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان قائم شهر، میعادگاه رزمندگان، دلسوختگان و امت حزب الله در سالروز شهادت حضرت رقیه(س) با تدفین پنج آلاله گمنام دفاع مقدس، شاهد یک رخداد عظیم فرهنگی بوده است. اینک که قریب به چهل روز از این واقعه می گذرد، هنوز دل های مردمان شهر به عشق این شهدای بی نام و نشان تب و تاب ندارد و همه روزه خیل عظیم مشتاقان مکتب ایثار و شهادت مهمان این پنج پرستوی گمنام هستند.
وی خاطرنشان کرد: این پنج شهید گمنام که از شهدای غریب و مظلوم عملیات والفجر هشت می باشند. یک شهید 18 ساله، دو شهید 19 ساله، یک شهید 20 ساله و شهید دیگر 21 ساله هستند. شهدایی که در شهر فاو عراق یا همان "شهر فاطمیه" رزمندگان اسلام، توسط گروه تفحص کشف شده و مهمان قائم شهر، شهر سرداران نامی لشکر 25 کربلا شده اند.
مسئول ستاد کنگره شهدای استان مازندران ضمن گرامیداشت ایام سالگشت شهادت شهید نواب صفوی و یاران صدیقش افزود: ویژه برنامه اربعین شهدای گمنام و پرده برداری از ضریح مطهر همراه با بزرگداشت یاد و خاطره شهدای فدائیان اسلام در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.
مسئول هیئت رزمندگان اسلام قائمشهر در ادامه گفت: این برنامه ی بزرگ با همکاری هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قائم شهر و جمعیت فدائیان اسلام استان مازندران و با میزبانی هیئت امنای حسینیه عاشقان ثارالله در آستانه برگزاری خواهد بود.
اسماعیلی ضمن انجام آیین پرده برداری از ضریح مبارک شهدای گمنام در این مراسم و مقابله با جریان بدعت گزار وهابیت تصریح کرد: همانطور که امام راحل فرمودند شهدا امام زادگان عشقند که مزارشان زیارتگاه اهل یقین است. رزمندگان و ایثارگران لشکر خط شکن 25 کربلای شمال کشور که همان فاتحین فاو و نصب کنندگان پرچم امام رضا(ع) بر فراز مناره مسجد فاو بوده اند. امروز باری دیگر با خلق حماسه ای فرهنگی و رونمایی از ضریح شهدای گمنام در برابر دشمن ضد دین و مستکبر ایستادگی خواهند کرد و با افکار پوچ و توخالی دشمنان که دم از ضریح زدایی می زنند و به اعتقادات و ارزش های شیعیان توهین می کنند، مقابله خواهند نمود.
وی در پایان گفت: این یادمان، پنج شنبه، پنجم بهمن ماه 1391 بعد از نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل و مداحی ذاکرین شهدا: حاج مجتبی رمضانی و کربلایی علی اکبری و با حضور ابوالشهیدین حضرت آیت الله معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین نیروهای مسلح و عموم مردم ولایت مدار استان مازندران برگزار می شود.

۲۹ دی ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید