خانه / نمایش جزییات خبر

مرقد شهدای گمنام شوشتر غبارروبی و عطر افشانی شد

مرقد شهدای گمنام شوشتر غبارروبی و عطر افشانی شد
به مناسبت هفته وقف در شوشتر گلزار شهدای گمنام شوشتر غبارروبی و عطر افشانی شد
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر صبح دیروز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگویی در شوشتر اظهار داشت: شهدا حق سنگینی بر گردن انقلاب و مردم دارند و باید در راستای شناخت این بزرگ‌مردان تلاش کنیم.
حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی افزود: در سال‌های گذشته تلاش‌های زیادی برای شناخت جایگاه شهدا انجام شده است ولی شخصیت والای شهدا به قدری بزرگ است که شناخت آنها به این سادگی میسر نیست.
وی درباره برنامه‌های هفته وقف در شوشتر خاطر نشان کرد: در هفته وقف در شوشتر برنامه‌های زیادی اجرا می‌شود و از شاخص‌ترین این برنامه‌ها اجرای طرح مودت است.
پورحمیدی تاکید کرد: اجرای طرح مودت به منظور تشکر از واقفان و هیئت‌های امنای زیارتگاه‌ها و امامزادگان شوشتر است که در این باره تلاش زیادی انجام شده است.
وی خاطر نشان کرد: باید وقف را به جامعه بشناسانیم و در این باره باید بکوشیم تا جامعه در راستای وقف‌های جدید تلاش کنند تا باقیات‌ و صالحاتی برای خود ایجاد کنند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر افزود: باید در راستای معرفی وقف به مردم تلاش کنیم و رسانه‌ها می‌توانند در این باره کمک زیادی به متولی وقف در کشور کنند.
پورحمیدی خاطر نشان کرد: باید جامعه شبهات خود را در این باره مطرح کند و سپس در این باره اطلاع‌رسانی شود تا مردم در راستای گرایش به وقف بیش از پیش تلاش کنند.
۲۴ دی ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید