خانه / نمایش جزییات خبر

خاکسپاری شهدای گمنام؛ خنثی‌کننده اقدامات ضد ارزش‌های اسلامی

خاکسپاری شهدای گمنام؛ خنثی‌کننده اقدامات ضد ارزش‌های اسلامی
معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با هدف خنثی‌سازی اقدامات و تحرکات خلاف ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی با شرم از حضور شهدا صورت گرفت.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، احمد اسفندیاری، معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین کشور، در دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز که امروز 16 دی‌ماه در تالار شهدای این دانشگاه برگزار شد، با بیان اینکه نهضت اسلامی، نهضتی جهانی است، گفت: با مراجعه به بیانات امام خمینی(ره) در سال‌های آغازین نهضت اسلامی(سال 42) تفکر تشکیل حزب بزرگ بسیج مستضعفین مشاهده می‌شود؛ این بسیج، بسیج ایران و انقلاب اسلامی نیست بلکه متعلق به همه مستضعفان عالم است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 81 بیان کرد: تحقق دیدگاه جهانی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری مبنی بر دستیابی به حکومتی جهانی دور از دسترس نیست. بیداری اسلامی، حضور بیش از 8 میلیون مسلمان در انگلیس، ده میلیون مسلمان در فرانسه و بیش از 25 میلیون مسلمان در آمریکا تحقق این دو دیدگاه را بیش از پیش نمودار می‌نماید.

اسفندیاری گفت: تحقق دیدگاه مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل بسیج 100 میلیونی خواهان همتی است که هم‌اکنون در غزه، فلسطین، لبنان و در بسیاری از کشورهای مسلمان اجرا می‌شود و این امر به برکت خون شهدا و استقامت آنان در دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تدفین شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز عنوان کرد: این امر حاصل هوشیاری، بیداری و پیگیری دانشجویان بسیجی وقت دانشگاه بود که از دو سال قبل این موضوع را دنبال می‌کردند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 81 عنوان کرد: اگر شهدای گمنام در این دانشگاه خاکسپاری شدند بدان جهت بود که بسیاری از تحرکات و اقدامات ضد ارزش‌های اسلام با شرم از حضور آنان به وقع نپیوندد. هم‌اکنون بیش از 380 مرکز آموزش عالی کشور میزبان شهدا هستند که انتظار می‌رود با هوشیاری دانشگاهیان این فضای معنوی همچنان ادامه یابد و در این ارتباط آینده جهان از آن مسلمانان است.

شایان ذکر است در این مراسم از مهدی بیژن‌زاده، مدیر فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 81، خدابخش کرمی، مسئول بسیج اساتید استان خوزستان در سال 81، احمد اسفندیاری، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در سال 81 و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که در راه عملی شدن تدفین شهدای گمنام در این دانشگاه پیشگام و با تلاش بودند تجلیل شد.

۱۷ دی ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید