خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری یادواره شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان

برگزاری یادواره شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان
مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با اربعین حسینی، دومین یادواره شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‎شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، حسین زهدی عصر امروز طی جلسه‌ای در دفتر نهاد نمایندگی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دومین یادواره شهید گمنام دانشگاه سیستان و بلوچستان همزمان با سالروز خاکسپاری شهید گمنام در این دانشگاه برگزار می‎شود.
وی افزود: این مراسم همراه با زمزمه زیارت اربعین و با سخنرانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و با مداحی کربلایی جواد جامعی برگزار می‌شود.
مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان بیان کرد: این مراسم از طرف هیئت دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم (ع) و روز 14 دی‌ماه بعد از نماز جماعت ظهر و عصر مقارن با اربعین حسینی در محل مسجد حضرت قائم (عج) دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان برگزار می‎شود.
زهدی همچنین از برگزاری مراسم عزاداری شب اربعین حسینی، 13 دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان خبر داد.
وی گفت: این مراسم همراه با سخنرانی و مرثیه‌سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان و شهرستان زاهدان برگزار می‎شود.
مسئول هیئت متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: این مراسم عزاداری از طرف هیئت دانشجویی متوسلین به چهارده معصوم (ع) دانشگاه سیستان و بلوچستان و با هدف زنده‎‌ نگه داشتن فرهنگ عاشورایی و همنوا شدن با حضرت ولی‌عصر (عج) برگزار می‎شود.
۱۲ دی ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید