خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای گمنام جزیره فارسی را جهانی کرد

شهدای گمنام جزیره فارسی را جهانی کرد
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر گفت: جزیره فارسی گمنام بود و حضور شهدای گمنام نام این جزیره ‌را جهانی کرد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، محمد حاجی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با اعضای بسیج دانشجویی استان بوشهر اظهار داشت: شهدا با تقدیم جان خود موجبات احیای ارزش‌های الهی را فراهم کردند و تداوم راه شهدا باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
وی با اشاره به تدوین وصیت‌نامه شهدا افزود: وصیت‌نامه شهدا یک دایرة‌المعارف کامل و چراغ‌ راه هدایتی است که ما هرچه بخواهیم در سخنان آنها یافت می‌شود ولی متاسفانه در استان بوشهر مهجور و گمنام مانده است.
مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر خاطر نشان کرد: هم‌اکنون با تلاش و همکاری معاونت پژوهشی بنیاد شهید، تمام وصیت‌نامه‌های شهدا در استان جمع‌آوری و آنها را در قالب یک کتابچه و با موضوعات مختلف در دست چاپ داریم که به زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
حاجی‌زاده در ادامه با اشاره به اینکه در تمام وصیت‌نامه‌های شهدا دو موضوع، حفظ انقلاب اسلامی و دفاع از ولایت فقیه به خوبی حس شده افزود: این کتابچه‌ها با موضوعات مختلفی چون امام حسین(ع) در قلمرو شهدا، ولایت فقیه در قلمرو شهدا، حجاب، احترام به پدر و مادر، نماز و جایگاه آن در قلمرو شهدا و مواردی دیگر از این قبیل در دست چاپ و انتشار است.
فتنه 88 کار کوچکی نبود و هیچ کس به غیراز ولایت فقیه نمی‌توانست آنرا خاموش کند
وی در ادامه با اشاره به اتفاقات سال 88 گفت: فتنه 88 کار کوچک و کم‌اثری برای نظام ما نبود و در این میان هیچ کس به جز تدبیر اندیشی ولایت فقیه نمی‌توانست آن فتنه را خاموش کند.
این مسئول نقش ولایت فقیه را در اداره حکومت اسلامی مهم خواند و گفت: یکی از نعمت‌هایی که خداوند به ملت ایران عطا فرمود، نعمت ولایت فقیه است و اگر خداوند برای پیروزی انقلاب حضرت امام راحل و برای ادامه آن جانشین خلف وی حضرت امام خامنه‌ای را به ما هدیه نمی‌کرد وضعیتی بدتر از کشورهای عربی منطقه از جمله مصر که یک رهبری واحدی ندارد گریبانگیر ما می‌شد.
وی با بیان اینکه بصیرت‌افزایی مهم‌ترین نیاز جامعه ما و بیشترین دغدغه رهبری انقلاب است عنوان کرد: دشمن امروز بیشتر از هر زمان دیگری با انواع هجمه‌های فرهنگی و تبلیغاتی علیه ما حمله‌ور شده که اگر ما آن بصیرت لازم را نداشته باشیم و به موقع رهبر انقلاب را همراهی نکنیم در معرض خطر جدی قرار خواهیم گرفت.
جزیره فارسی گمنام بود اما حضور شهدای گمنام در آن نام آنرا جهانی کرد
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان بوشهر همچنین با اشاره به ورود اخیر شش شهید گمنام در بوشهر و دفن پیکر پاک 2 شهید در جزیره فارسی گفت: جزیره فارسی که در مرز استان بوشهر با عربستان سعودی قرار دارد تا دیروز برای همه گمنام بود ولی با ورود شهدای گمنام در آنجا نام آن زنده و جهانی شد.
وی افزود: حتی اغلب مردم استان ما هنوز نام جزیره فارسی را نشنیده بودند و نمی‌دانستند که جزء استان ما است ولی با حضور شهدای گرانقدر نام جزیره فارسی نه تنها برای ایران بلکه برای جهان شناخته شد.
۱۲ دی ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید