خانه / نمایش جزییات خبر

مردم شهید‌پرور باشت میزبان 2 شهید گمنام می‌شوند

مردم شهید‌پرور باشت میزبان 2 شهید گمنام می‌شوند
فرماندار شهرستان باشت گفت: مردم شهید‌پرور و ولایتمدار این شهرستان آماده تکریم، استقبال و میزبانی از دو شهید گمنام هستند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سید‌ناصر رضایی، فرماندار شهرستان باشت صبح امروز، 28 آذرماه در نشست هم‌اندیشی برپایی مراسم تشییع و تدفین این دو شهید گمنام در این شهرستان گفت: مردم شهید‌پرور باشت‌ صبح چهارشنبه، 29 آذرماه آماده تکریم، استقبال و میزبانی از دو شهید گمنام هستند.
وی اظهار کرد: این دو شهید و فرزندان امام راحل(ره) و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس که با مقاومت و پایداری برای اسلام و نظام جان خود را فدا کردند، فردا میهمان مردم این شهرستان هستند.
فرماندار شهرستان باشت تصریح کرد: عطر این دو شهید، فضای معنوی این شهرستان را متبرک کرده است و ما نیز با جان و دل به استقبال آن‌ها می‌رویم.
رضایی بیان کرد: مردم این شهرستان به خود می‌بالند که باشت محل تدفین و زیارتگاه شهدایی می‌شود که درس عشق و آزادگی را از عاشورای حسینی و سید و سالار شهیدان امام‌ حسین‌(ع) و هفتاد و دو تن از یارانش گرفتند و از امروز این شهر میعادگاه این عاشقان ولایت می‌شود.
وی ادامه داد: صبح روز چهار‌شنبه، 29 آذر‌ماه پیکر مطهر این دو شهید بزرگوار بر روی دستان مردم شهید‌پرور باشت تشییع و سپس در محل پارک تپه‌ای‌(تپه نور‌الشهدا) این شهرستان به خاک سپرده می‌شوند.
فرماندار شهرستان باشت از آحاد مردم، زن و مرد جوان و نوجوان خواست تا در این مراسم باشکوه و معنوی شرکت کنند و یک‌بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کنند.
رضایی یادآور شد: مقدمات لازم برای حضور پرشور و گسترده‌ مردم برای استقبال از این دو شهید گمنام از سوی همه اداره‌های شهرستان باشت انجام شده است.
۲۸ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید