خانه / نمایش جزییات خبر

سردار رزمجو: تکه‌ استخوان‌های شهدا دنیایی از معنویت است

سردار رزمجو: تکه‌ استخوان‌های شهدا دنیایی از معنویت است
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: تکه‌ استخوان‌های شهدا هر چند حجم کمی دارد اما معنای آن دنیایی از معنویت را فرا گرفته است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، علی رزمجو امروز در حاشیه تشییع 6 شهید گمنام در بوشهر در گفت‌وگویی در بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام اظهار داشت: این شهدا امروز آسمان استان بوشهر را عطرآگین کردند.
وی افزود: اگر به تاریخ حماسه آفرینی‌های ملت سلحشور ایران نگاه کنیم در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند که در تاریخ هم ثبت شده است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه خاطرنشان کرد: شهدای گمنام شهدایی هستند که برای دفاع از انقلاب از جان خود گذشتند و نام خود را ماندگار کردند.
رزمجو بیان کرد: هویت این شهدا گمنام است و سن آنان حدود 18 تا 24 سال بود و در سال 64 در منطقه عمومی فاو به شهادت رسیدند.
وی بیان داشت: این نشان می‌دهد 6 شهید گمنام در سخت‌ترین و پیچیده‌ترین شرایط جنگ و در زمان عبور از اروند در عملیات والفجر هشت به شهادت رسیدند.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: چون یکی از ویژگی‌های برجسته شهدا ولایت‌مداری و روحیه سلحشوری است بنابراین امروز رسالت اقشار مختلف این است که شهدا را الگوی خود قرار دهیم.
رزمجو تاکید کرد: تکه‌های استخوان شهدا هر چند حجم کمی دارد اما معنای آن دنیایی از معنویت را فرا گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: رسالت امروز ما این است که ولایت‌مداری پیشه کنیم و دفاع از دستاوردهای انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهیم.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: حضور گسترده مردم بوشهر در مراسم امروز نشان از اقتدار و بزرگی آنان است و بار دیگر ولایت‌مداری مردم استان به نمایش درآمد.
۲۸ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید