خانه / نمایش جزییات خبر

چهاردانگه اسلامشهر میزبان 2 شهید گمنام است

چهاردانگه اسلامشهر میزبان 2 شهید گمنام است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهاردانگه و سخنگوی ستاد استقبال از شهدای گمنام گفت: در سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، بخش چهاردانگه شهرستان اسلامشهر میزبان دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سید محمدرضا صالحی ظهر امروز در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: پیکر مطهر 2 شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز چهارشنبه هفته جاری، همزمان با سالروز شهادت حضرت رقیه (س)، در چهاردانگه تشییع و در جوار گلزار شهدای امامزاده عباس(ع) این شهر به خاک سپرده می‌شوند.
وی ادامه داد: با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار شهرستان اسلامشهر به ویژه بخش چهاردانگه، پیکر مطهر 2 شهید گمنام ساعت 9 صبح چهارشنبه هفته جاری از محل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهر چهاردانگه تا محل گلزار شهدای امامزاده عباس (ع)  این شهر تشییع و در کنار شهدای گرانقدر تدفین خواهد شد.
سخنگوی ستاد استقبال از شهدای گمنام بیان داشت: این دو شهید گمنام که به تازگی توسط گروه تفحص شهدا، در منطقه فاو کشف شده‌اند، در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.
صالحی تأکید کرد: مراسم وداع با شهدای گمنام، چهارشنبه هفته جاری همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در محل مصلای شهر چهاردانگه با شرکت خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان این شهرستان با اجرای برنامه‌های مداحی، سخنرانی، و زیارت عاشورا و دعای توسل برگزار خواهد شد.
گفتنی است، اقشار مختلف مردم به همراه  پرسنل و مسئولان بخش چهاردانگه از مدتی قبل با نصب پرچم‌های سیاه و نصب دست نوشته‌ها و پلاکارد در مسیرهای مختلف، خود را برای استقبال و میزبانی از این شهیدان سرافراز میهن اسلامی آماده کرده‌اند و یک بار دیگر مردم ولایت‌مدار این شهرستان با حضور گسترده خود در مراسم تشییع و تدفین این شهیدان وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرده و به نمایش خواهند گذاشت.
۲۷ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید