خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلای کنگان

برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلای کنگان
فرماندار کنگان از برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلای کنگان خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، تیمور یزدان‌شناس عصر امروز در نشست مسئولان کنگان با اشاره به اهمیت استقبال باشکوه از شهدای گمنام کنگان اظهار داشت: تکریم شهدا و تجلیل از این عزیزان در هر شرایطی لازم و واجب است و باید با تمام وجود در مراسمات یادمان شهدای عزیز مشارکت کنیم.
وی افزود: شهرستان کنگان افتخار دارد که میزبان چهار شهید گمنام است و به فضل خدا این شهدا روز چهارشنبه در جمع مردم و مسئولان شهرستان کنگان و منطقه عسلویه تشییع و تدفین می‌شوند.
فرماندار کنگان از برگزاری مراسم وداع با شهدای گمنام در مصلای کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهدای گمنام عصر روز سه‌شنبه در پلیس‌راه کنگان مورد استقبال مسئولان و مردم قرار می‌گیرند و سپس در مصلای بزرگ کنگان مراسم وداع با شهدا در آیینی معنوی و روحانی برپا می‌شود.
یزدان‌شناس تصریح کرد: صبح روز چهارشنبه نیز مراسم تشییع این عزیزان و به خاکسپاری شهدای گمنام در محل حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: همه دانش‌آموزان و فرهنگیان کنگان آماده میزبانی و استقبال از شهدای گمنام هستند و به همین منظور ستاد استقبال با آمادگی کامل آماده میزبانی از این شهیدان است و در جلوی درب مدیریت آموزش و پرورش نیز چادر استقبال از این شهدای والا مقام برپا شده است.
عباس شریف اضافه کرد: به همین منظور دانش‌آموزان و فرهنگیان کنگان در روز چهارشنبه 29 آذر با حضور باشکوه و با شور خود در مراسم تشییع این شهیدان بار دیگر ضمن ارج گذاشتن به مقام والای شهیدان، با آرمان‌های والای شهیدان، امام شهیدان و منویات مقام عظمای ولایت و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تجدید پیمان خواهند کرد.
۲۷ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید