خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام محله ایران برگزار می شود

یادواره شهدای گمنام محله ایران برگزار می شود
اولین یادواره شهدای گمنام شهدای گمنام محله ایران به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بهره گیری از سبک زندگی عاشورایی و حسینی شهدای گمنام به مدت 3 شب از شام شهادت امام سجاد (ع) در مسجد فائق برگزار می شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،اولین یادواره شهدای گمنام شهدای گمنام محله ایران به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و بهره گیری از سبک زندگی عاشورایی و حسینی شهدای گمنام به مدت 3 شب از شام شهادت امام سجاد (ع) در مسجد فائق برگزار می شود.
دبیر این یادوراه اظهار داشت: یادواره شهدا مروری بر رشادت ها و ایثارگری های کسانی است که رسالت خطیر دفاع از ارزش های اسلامی را بر دوش ما نهادند تا آن را به نحو شایسته انجام دهیم.
وي افزود: امروز خودسازی نیازمند زنده نگه داشتن یاد و تکریم شهداست تا راه را گم نکنیم و به تعبیر رهبر و سرورمان مقام معظم رهبری کمترین نمک شناسی حق شهدا ماندن در راهی می باشد که آنها باز کردند.
یادواره شهدای گمنام محله ایران به جهت هویت بخشی به جوانان محله و بهره گیری از سبک زندگی حسینی رزمندگان و جان نثاران راه حسینی برگزار می شود.
وی در خصوص جزئیات این یادواره، ابراز کرد: یادواره شهدای گمنام به همت پایگاه شهید نوری از 20 الی 22 آذر ماه در مسجد فائق و در جوار حرم شهدای گمنام محله ایران برگزار می شود.
وی بیان کرد: خطیب ارجمند حاج احمد پناهیان و ذاکرین اهل بیت حضرات حاج مشاالله عابدی و حاج علی آیینه چی و حاج حیدر توکل و همچنین سرداران گرانقدر ربانی خدامی و دکتر مقدم فر(معاون فرهنگی سپاه پاسداران ) و از مدعوین ویژه این یادواره خواهند بود.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه برپایی این یادواره ها معرفی روحیات رزمندگان و شهدا به نسل جوان است، خاطرنشان کرد: جوانان محله ایران با افتخار زیاد راه شهدا را ادامه و این بزرگواران را در همه زمینه ها الگو قرار می دهند، زیرا آنان با اخلاص و عشق به ولایت به فیض شهادت رسیدند.
شایان ذکر است که محله ایران(میدان شهدا) به جهت ویژگی های بارز مذهبی و انقلابی با بیش از 1000 شهید از دوران دفاع مقدس و انقلاب اسلامی حائز شرایط ویژه ای بوده و با چنین ظرفیت فوق العاده ای بهترین فرصت را برای انتقال معارف از خانواده های شهدای گرانقدر به نسل جوان را دارا می باشد.
۲۱ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید