خانه / نمایش جزییات خبر

آغاز دور تازه از تفحص پیکر شهدا در جزایر ام الرصاص و مجنون

آغاز دور تازه از تفحص پیکر شهدا در جزایر ام الرصاص و مجنون
فرمانده کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح از آغاز دور تازه ای از تفحص پیکر شهدا و بکارگیری تیم جدید در مناطق عملیاتی جزایر ام الرصاص و مجنون خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سردار محمد باقر زاده در گفتگویی اظهار کرد: تفحص و کاوش شهیدان  در تمام مناطق عملیاتی داخل و خارج از کشور ادامه دارد.
وی با بیان اینکه پیکر این شهدا در منطقه عمومی فاو تفحص شده است، افزود: شهدای تفحص شده در دهه اول ماه صفر امسال در کشور تشییع می شوند.
 باقر زاده با اشاره به تقاضاهای دفن شهدا در بیش از۵۰۰ نقطه کشور، گفت: پیکر مطهر این شهدا در جزیره فارسی خلیج فارس، ادارات کل وزارت اطلاعات، تعدادی از استانهای کشور و برخی از مراکز دانشگاهی و نقاطی که از گذشته در نوبت تدفین بودند تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.
 وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته در بصره با مسئولان ذیربط عراقی در مورد چگونگی استمرار و تقویت عملیات جستجو، افزود: براین اساس دور تازه ای از کاوشها و تفحص پیکر مطهر شهدا به طور همزمان عملیات شناسایی جزایر ام‌ الرصاص، مجنون شمالی و مجنون جنوبی به زودی آغاز می شود.
 فرمانده کمیته جستجوی مفقودین دفاع مقدس با بیان اینکه آثار هفت هزار شهید دفاع مقدس در خاک عراق کشف شده، گفت: با هماهنگی دولت عراق تفحص شهدای دوران دفاع مقدس در مناطق عملیاتی این کشور ادامه دارد.
 
 
۱۷ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید