خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم چهلم شهدای گمنام در لردگان برگزار شد

مراسم چهلم شهدای گمنام در لردگان برگزار شد
مراسم اربعین 2 شهید گمنام با حضور مسئولان و حضور گسترده مردم شهید پرور لردگان برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،آیت الله علی محمدی خراسانی از اساتید حوزه علمیه قم بعد از ظهر دیروز در مراسم اربعین شهدای گمنام لردگان در مصلای اولوالامر این شهر ، با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله (ع) و یاران باوفایش، اظهار داشت: کشور ما از جهات گوناگون مورد تهدید دشمنان قرار گرفته است.
وی افزود: شهدای انقلاب اسلامی با نثار خون پاک خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند و همانطور که بارها ثابت شده ،تهدیدهای دشمنان راه به جایی نخواهد برد.
استاد حوزه علمیه قم گفت: درهای بهشت همیشه بر روی بندگان مخلص خدا باز است و یکی از درهای بهشت مخصوص رزمندگانی است که در راه خداوند می جنگند و با سلاح و شمشیر خود وارد بهشت می‌شوند و فرشتگان الهی به آن‌ها درود می فرستند.
محمدی خراسانی گفت: مردم لردگان با استقبال بی‌نظیر خود از شهدای گمنام در مراسم تشییع و همچنین اربعین این شهدا ، ولایتمداری خود را به همگان اثبات کردند.
وی گفت: خانواده‌های شهدا به تاسی از حضرت اباعبدالله (ع) فرزندان خود را به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و آنان نیز تا آخرین لحظه از کشور خود دفاع و سرانجام جان خود را نثار انقلاب و اسلام کردند.
۱۲ آذر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید