خانه / نمایش جزییات خبر

قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه ملایر غبارروبی و عطرافشانی شد

قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه ملایر غبارروبی و عطرافشانی شد
به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، قبور سه شهید گمنام دانشگاه ملایر روز دوشنبه با حضور اساتید، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه عطرافشانی و غبارروبی شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، رییس دانشگاه ملایر روز دوشنبه در این آیین گفت: تقارن هفته بسیج با ماه محرم، فرصت مناسبی برای ترویج نهضت عاشورا است.
ˈبهمن امانیˈ افزود: شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس، در حقیقت یاران ابا عبدالله الحسین(ع) در روز عاشورا بودند.
وی اظهار داشت: برای رشد و تعالی باید در مسیر نهضت و قیام عاشورا حرکت کرد و در همه کارها در کنار ایمان و تلاش، به ائمه اطهار(ع) توسل جست.
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ملایر نیز گفت: روز حسرت یکی از نام های قیامت است، چراکه انسان ها به دلیل از دست دادن فرصت هایی که در دنیا در اختیار آنها بود، حسرت می خورند.
حجت الاسلامˈاحمد فراهانیˈ در عین حال ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان را بهترین فرصت برای بهره گیری از خوبی ها و فضایل ابا عبدالله الحسین(ع) عنوان کرد و افزود: قیام عاشورا، فرهنگی است که پایان ناپذیر است.
وی بیان داشت: نهضت عاشورا حرکتی همیشه زنده و انسان ساز برای احیای ارزش های انسانی در طول تاریخ بشریت است.
گفتنی است در این آیین پس از قرائت زیارت شهدا و مرثیه سرایی در سوگ ابا عبدالله الحسین(ع) توسط مداح اهل بیت، قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه ملایر توسط اساتید، کارمندان و دانشجویان عطر افشانی و غبارروبی شد.

 

۳۰ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید