خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره 5 شهید گمنام در شوشتر برگزار می‌شود

یادواره 5 شهید گمنام در شوشتر برگزار می‌شود
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر گفت: یادواره پنج شهید گمنام شهرک شهید بهشتی این شهرستان برگزار می‌شود.
  به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، عباس امیدی‌فر در گفت‌وگویی در شوشتر اظهار داشت: یادواره شهدای گمنام شهرک شهید بهشتی عصر روز جمعه 19 آبان ماه در این شهرک برگزار می‌شود.
وی افزود: این یادواره هر ساله در سالگرد خاکسپاری این شهدا برگزار می‌شود و امسال هشتمین دوره از این یادواره است.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این یادواره انجام شده است تاکید کرد: قرار شده سرهنگ یدالهی جانشین فرمانده تیپ مستقل 45 تکاور ارتش جمهوری اسلامی در این مراسم سخنرانی کند.
امیدی‌فر تاکید کرد: برای برگزاری این یادواره قرار شده مصطفی عبدی کهنکی به مداحی بپردازد و این مراسم در محل پایگاه امام جعفر صادق(ع) شهرک شهید بهشتی برگزار شود.
وی گفت: در سال‌جاری یادواره‌های شهدای متعددی در شوشتر برگزار می‌شود و بیشتر آن‌ها در نیمه دوم سال به دلیل شرایط بهتر جوی برنامه‌ریزی شده است.
مسئول فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه شوشتر تاکید کرد: سپاه پاسداران تنها از برگزاری یادواره‌های شهدا حمایت می‌کند و هزینه‌های آن بیشتر از سوی مردم تامین می‌شود.
 پنج شهید گمنام شهرک شهید بهشتی(نی‌آباد) شوشتر در سال 1383 در این شهرک به خاک سپرده شده‌‌اند و مقبره آن‌ها بوسه‌گاه و میعادگاه عاشقان است.
۱۹ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید