خانه / نمایش جزییات خبر

نمایشگاه عکس وداع با شهدای گمنام در دلیجان برگزار می‌شود

نمایشگاه عکس وداع با شهدای گمنام در دلیجان برگزار می‌شود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان از برپایی نمایشگاه عکس وداع با شهدای گمنام به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،  حمید صادقی درگفت وگویی در اراک اظهار داشت: همزمان با هفته بسیج و به همت کانون بسیج هنرمندان این شهرستان نمایشگاه عکس وداع با شهدای گمنام در این شهرستان برپا خواهد شد.
وی تصریح کرد: در این نمایشگاه 30 قطعه عکس از لحظات حضور کاروان‌های شهدای گمنام در خرداد ماه امسال، لحظات نجوای مردم با شهدا، مراسم شبی با شهدا، استقبال مردم از کاروان و حضور نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف مردم در تشییع پیکر این شهدا توسط هنرمندان بسیجی عکاس به تصویر کشیده شده است.
به گفته وی این نمایشگاه از 27 آبان ماه به مدت پنج روز در سالن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پارک طالقانی به نمایش گذاشته می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان همچنین از برگزاری همایش خوشنویسی خبر داد و گفت: این همایش ویژه کتابت خوشنویسان شهرستان با موضوعات عاشورا، بسیج و شهدا، محرم و کربلای حسینی خواهد بود.
صادقی افزود: در این همایش که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن خوشنویسان و کانون بسیج هنرمندان برگزار می‌شود، از نفرات برتر تقدیر خواهد شد.
وی بیان داشت: این همایش اول آذر ماه و با حضور 25 نفر از هنرمندان خوشنویس برگزار می‌شود.
۱۹ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید