خانه / نمایش جزییات خبر

بارگاه شهدای گمنام 6 ماهه ساخته می‌شود

بارگاه شهدای گمنام 6 ماهه ساخته می‌شود
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اهواز از ساخت بارگاه دو شهید گمنام آرمیده در این دانشگاه تا 6 ماه آینده خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سیروس نظری شامگاه یکشنبه در آیین کلنگ‌زنی ساخت بارگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد با بیان اینکه به زودی عملیات اجرایی ساخت این بارگاه آغاز می‌شود، اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده از میان نقشه‌های ارائه شده برای ساخت بارگاه شهدای گمنام این دانشگاه، یک نقشه تایید شده است.
وی ادامه داد: مراحل اداری ساخت بارگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز به پایان رسیده و پیمانکار این طرح نیز مشخص شده است که به زودی کار خود را آغاز می‌کند.
این مقام مسئول در خصوص اجرای ساخت بارگاه دو شهید گمنام آرمیده در دانشگاه آزاد اهواز گفت: برای اجرا و ساخت یادمان شهدا 2 هزار و 100مترمربع زمین در نظر گرفته شده است.
وی اضافه کرد: از این زمین 100 متر برای ساخت مقبره این دو لاله استفاده می‌شود و 2 هزار متر دیگر برای احداث محوطه به کار می‌رود.
نظری در ادامه اظهار داشت: طرحی که برای ساختن بارگاه این دو شهید عزیز در نظر گرفته‌ایم بر اساس یک معماری ایرانی اسلامی است که دارای گنبدی زیبا و رواق‌های متعدد در اطراف محوطه است.
وی به زمان اجرای طرح نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس قرارداد منعقد شد زمان اجرای ساخت بارگاه این دو شهید والامقام 6 ماه است البته اگر پیمانکار به تعهدات خود عمل کند.
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اهواز در خصوص اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه نیز اظهار داشت: حدود 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی دانشگاه برای ساخت بارگاه شهدای گمنام دانشگاه آزاد اهواز هزینه می‌شود.
۱۵ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید