خانه / نمایش جزییات خبر

مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام شهرستان دیر برگزار شد

مراسم غبارروبی و عطرافشانی شهدای گمنام شهرستان دیر برگزار شد
در آئینی با حضور مسئولان و مردم شهرستان دیر، گلزار شهدای دیر غبارروبی و عطرافشانی شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، در این مراسم که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در گلزار پنج تن از شهدای گمنام دیر برگزار شد، پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و قرائت فاتحه برای شادی روح امام(ره) و شهدای اسلام، قبور شهدا با آب و گلاب شستشو و عطر افشانی شد.
در این آئین که با هدف تجلیل از مقام شهدا به ویژه شهدای دانش آموزشهرستان دیر برگزار شد مسئولان آموزش و پرورش، سپاه ناحیه دیر و بنیاد شهید و امور ایثارگران و دانش آموزان ملبس به لباس بسیجی حضور داشتند و با آرمان های بلند امام و بیعت با مقام معظم رهبری برادامه راه شهدا تاکید داشتند.
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان دیر در حاشیه این آئین اظهار داشت: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار و بیعت با شهدا است.
سروان پاسدار محمود شاهدی افزود: برگزاري مسابقه نقاشی امیدان، حضور سازمان یافته دانش آموزان درمراسم 13آبان، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، دو همگانی رهروان شهدا و حضور دانش آموزان بسیجی در زیارت عاشورا از برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.
وی اضافه کرد: برگزاری دعای ندبه در مهدیه بردستان، دیدار با خانواده معظم شهدای دانش آموز و برگزاری مسابقات قرآن و عترت در سطح واحدهای مقاومت از دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی در روزهای باقی مانده است.
۱۳ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید