خانه / نمایش جزییات خبر

پیوند آسمانی زوج جوان در جوار شهدای گمنام باغملک آغاز شد

پیوند آسمانی زوج جوان در جوار شهدای گمنام باغملک آغاز شد
زوج جوان باغملکی زندگی زناشویی خود را در کنار دو شهید گمنام آرمیده در تپه‌های نورالشهدای محله درویشان آغاز کردند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، این زوج جوان که عزیزالله غفاری دانشجوی رشته مدیریت دولتی دانشگاه آزاد باغملک و خانم اسماء کریمی نام دارند مراسم عقد خود را شامگاه دیروز درکنار شهدای گمنام برگزار کردند.
داماد انگیزه خود را از برگزاری مراسم عقد در کنار شهدای گمنام که تنها 13 روز است مهمان مردم باغملک شده‌اند، چنین بیان کرد: وقتی من و همسرم فکر می‌کنیم که شهدا از زیبا‌ترین و لذت بخش‌ترین لحظات عمر خود، از خانواده و همسر، از فرزندان و اموال خود گذشتند تا ارزش‌های اسلامی زنده بماند و در راه آزادی و استقلال میهنمان خون خود را نثار کردند لذا آغاز زندگی ما جوان‌های امروز در کنار مزارشان کار چندان بزرگی نیست.
وی افزود: بسیار دوست داشتیم که زیبا‌ترین و ارزشمند‌ترین لحظات زندگیمان را در کنار مزار شهدا باشد تا ذره‌ای از محبت‌ها و رشادت‌های بی‌پایان آن‌ها را با زنده نگه داشتن یاد و خاطره و پیروی از راه‌شان جبران کنیم.
این تازه داماد باغملکی اضافه کرد: به این نیت که شهدا را در شادی‌هایمان سهیم و شریک بداریم و میثاق دوباره‌ای با آنان داشته باشیم این کار را انجام دادیم.
وی در پایان گفت: امیدوارم به یاری خداوند و اهل بیت (ع)، پاسدار خون و انقلابی باشیم که آنها با خون خود برای ما به ارمغان آورده‌اند.
کریمی، عروس خانم نیز با ابراز خرسندی درباره برگزاری مراسم عقد خود و همسرش در کنار مزار دو لاله به خون خفته باغملک گفت: ما با این کار در زیبا‌ترین و به یاد ماندنی‌ترین لحظات زندگیمان با نام و یاد شهدا امام و سالار شهیدان زندگی خود را متبرک و بیمه کرده‌ایم که امید است برای انقلاب و کشور عزیزمان خانواده مفیدی باشیم.
وی افزود: احساس بسیار خوبی داریم، می‌دانیم که شهداء ناظر عقد ما بوده و جزو شاهدان این پیوند بودند و این احساس رضایت زیادی برای آغاز زندگی مشترک را به ما می‌دهد.
کریمی در ادامه به جوانانی که می‌خواهند تشکیل خانواده دهند، چنین توصیه کرد: آغاز زندگی مشترک با یاد شهدا و اهل بیت چنان لذتی دارد که با هیچ نوع جشن و تجمل و موسیقی حرام به دست نمی‌آید.
وی ادامه داد: آرامش و رضایت خاص آغاز زندگی با یاد شهدا و یادآوری زحماتی که آنان در راه حفظ اسلام و کشور کشیدند زندگی مشترک توأم با لذت بیشتری را برای ما رقم خواهد زد.
این تازه عروس باغملکی اضافه کرد: آرامش در زندگی مشترک به دست نمی‌آید مگر با ارزش گذاشتن به خون ریخته شده شهدای عزیز و ادامه دادن راهی که رفته‌اند.
۹ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید