خانه / نمایش جزییات خبر

دانش‌آموزان باغملکی به زیارت شهدای گمنام می‌روند

دانش‌آموزان باغملکی به زیارت شهدای گمنام می‌روند
رئیس آموزش و پرورش باغملک از برگزاری اردوهای دانش‌آموزی برای زیارت شهدای گمنام این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس ، سید قدرت‌الله نوآیین در حاشیه زیارت مزار دو شهید گمنام به خاک سپرده شده در تپه‌های نورالشهدای محله درویشان باغملک در گفت‌وگویی اظهار داشت: برنامه‌های بزرگداشت شهدا در مدارس شهرستان باغملک آغاز شده است.
وی افزود: بزرگداشت شهدا با اجرای برنامه‌ای در مجتمع آموزشی عفاف و دبیرستان فروغ همزمان با تشییع شهدای گمنام در سالروز شهادت حضرت امام جواد(ع) آغاز شده و در طول سال استمرار دارد.
این مقام مسئول یکی از برنامه‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان باغملک را گرامیداشت شهدای گمنام عنوان کرد و گفت: به منظور استفاده معنوی دانش‌آموزان و معلمان از برکات حضور این شهید عزیز، اردوهایی را با هماهنگی مدارس شهر انجام می‌دهیم.
نوآیین ادامه داد: در این اردوهای معنوی دانش‌آموزان و معلمان مدارس سطح شهرستان در یک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی به ترتیب به زیارت شهدای گمنام می‌روند.
وی در ادامه گفت: برنامه داریم در بعد ازظهر پنج شنبه‌ها تعدادی از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی را به زیارت شهدای گمنام ببریم تا برنامه‌های معنوی مانند زیارت عاشورا در آن مکان روحانی برگزار کنند.
به گفته این مقام مسئول در امور فرهنگی شهرستان باغملک، در این برنامه‌ها دانش‌آموزان با خاطراتی که از زندگی شهدا و دوران دفاع مقدس توسط رزمندگان بیان می‌شود از زندگی شهدای والامقام درس مقاومت و ایثار می‌آموزند.
رئیس آموزش و پرورش باغملک به برنامه‌های بزرگداشت روز 13 آبان اشاره کرد و گفت: به استقبال از روز دانش‌آموز همه دانش‌آموزان مقاطع مختلف در روز پنج شنبه 11 آبان ماه به تپه نورالشهدا می‌روند و شهدای گمنام را زیارت می‌کنند.
۱ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید