خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدای گمنام شهر هفشجان برگزار می‌شود

یادواره شهدای گمنام شهر هفشجان برگزار می‌شود
مسئول ستاد یادواره شهدای شهر هفشجان از برگزاری یادواره 85 شهید و 5 شهید گمنام شهر هفشجان، فردا همزمان با دوم آبان در این شهر خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، خدامراد فروزنده ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای شهر هفشجان اظهار داشت: شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس سهم بزرگی در عزت و افتخار ایران اسلامی دارند و اقتداری که امروز برای کشور حاصل شده مرهون جان‎فشانی‌ها و رشادت‌های این بزرگان است.
وی افزود: پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های مهم ما به شمار می‎رود که باید در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکرد.
فروزنده، برگزاری یادواره شهدا را اقدام مهمی در پاسداشت ارزش‌های دفاع مقدس دانست و گفت: برگزاری یادواره شهدا علاوه ‌بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا، نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارد.
مسئول ستاد یادواره شهدای شهر هفشجان در ادامه با اشاره به برگزاری یادواره شهدای شهر هفشجان، تصریح کرد: این یادواره فردا همزمان با شهادت پنجمین امام شیعیان، امام محمد باقر(ع) در سالن شهید جلالی این شهر برگزار می‌شود.
وی افزود: شهر هفشجان در سالروز شهادت باقر‌العلوم معطر به عطر جان‌افزای 85 شهید دفاع مقدس و 5 کبوتر خونین بال گمنام است.
فروزنده از برگزاری مراسم سخنرانی و مدیحه‌سرایی در این یادواره خبر داد و گفت: در این یادواره پس از سخنرانی یادگاران سال‌های دفاع مقدس و مدیحه‌سرایی، مداحان مدعو در ماتم جانسوز شهادت امام محمد باقر(ع)، مردم و مسئولان با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گمنام  با آرمان‌های امام راحل(ره)، انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق می‌کنند.
۱ آبان ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید