خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در آق قلا از توابع استان گلستان

تشییع و خاکسپاری سه شهید گمنام در آق قلا از توابع استان گلستان
مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس گلستان از شهدای گمنام به عنوان سرآمد شهدا یاد کرد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سرهنگ ابوالحسن میرکریمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم تشییع سه شهید شهرستان آق قلا، شهدا را نماد ایثارگری در دوران دفاع مقدس معرفی کرد و افزود: شهدا اوج ایستادگی و عزت مندی یک ملت را به منصه ظهور رساندند و شهدای گمنان سرآمد تمام شهدا هستند.
فرماندار شهرستان آق قلا نیز گفت: دشمن در طول سی سال انقلاب جنگ نظامی ، ناتوی فرهنگی و اقتصادی و دیپلماتیک و جنگ نرم را بر ملت ایران تحمیل کرد و در حال حاضر برنامه های دشمن و نظام سلطه پیچیده تر شده است.
حاجی گلدی کر اضافه کرد: امروزه دشمن با ایجاد جنگ روانی و با القای نا امیدی و یاس و با را ه اندازی جنگ سایبری با هدف تشویش اذهان عمومی با نظام جمهوری اسلامی وارد جنگ همه جانبه شده و این نشان می دهد که دشمن از پیشرفت و استقلال کشورمان خمشگین است و این سخن مقام معظم رهبری که ملت ایران هیچگاه تسلیم فشار نظام سلطه نشده و نخواهد شد آن ها را عصبانی تر کرده است.
فرماندار شهرستان آق قلا اضافه کرد: خارج کردن منافقین از لیست گروه های تروریستی ، قلمدادن کردن نیروی نظامی ایران به نیروی جنگ طلب و تهدیدات توخالی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران از جمله برنامه های  جدید دشمن است که در حال حاضر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران طراحی کرده است.
لازم به ذکر است ابن شهدا در روز سه شنبه 25/7/91روز شهادت امام جواد (ع)تشییع و به خاک سپرده می شوند.
۲۲ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید