خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام در سازمان جغرافیایی

برگزاری مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام  در سازمان جغرافیایی
مراسم تشییع وتدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت امام جوادالائمه (ع) در سازمان جغرافیایی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، سخنگوی ستاد برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام در سازمان جغرافیایی آقای شاه محمدی طی گفتگویی با خمول بیان داشت : روز سه شنبه 25/7/91 مصادف با سالروز شهادت امام جواد (ع)  سازمان جغرافیایی میزبان دو شهید گمنام خواهد بود.
وی اظهار داشت: تمهیدات و کارهای مقدماتی این مراسم انجام شده است و جلسه ای نیز  با اداره راهنمایی و رانندگی ، شهرداری، سازمان آتش نشانی و ارگان های مربوطه امروز ساعت 9:30برگزار گردید. در این جلسه مسیر تشییع، تمهیدات لازم راهور و امنیت فیزیکی مشخص گردید.
وی در ادامه چنین گفت :عطر و بوی شهدا در سازمان جغرافیایی پیچیده است و حالت معنوی و عرفانی خاصی به این سازمان داده است .وی چنین ادامه داد: کارگران و کسانی که در آماده کردن قبور شهدا انجام وظیفه می نمایند هر روز با عرض سلام و قرائت فاتحه برروی این قبور مطهر عرض ارادت می فرمایند و حتی هر روز با وضو در محل کار خود حاضر می شوند.
آقای شاه محمدی اعلام داشت :مراسم شب وداع این دو شهید بزرگوار در دو مکان برگزار خواهد شد.یکی در مسجد فاطمه الزهرا پادگان ولی عصر (عج) و دیگری در شهرک شهید رجایی وزارت دفاع
ضمناً لازم به ذکر است: سخنران مراسم روز سه شنبه وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس عقیدتی و سیاسی وزارت دفاع خواهند بود و تنی چند از مداحان اهل بیت به مدیحه سرایی می پردازند.
گفتنی است بعد از مراسم شب هفتم این دوشهید بزرگوار ساخت یادمان این شهدا گرانقدر کلید خواهد خورد.

 

۱۹ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید