خانه / نمایش جزییات خبر

تشییع وتدفین شهدای دوران دفاع مقدس در استان اصفهان

تشییع وتدفین شهدای دوران دفاع مقدس در استان اصفهان
استان اصفهان در روز 25/7/91میزبان 5شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، سردارسیداحمدموسوی مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان اصفهان طی گفت وگویی با خمول ضمن بیان مقام ومنزلت شهدای دفاع مقدس گفت: شهدا بهترین الگوهای زمان برای زیستن هستند.آنها روشی را برای زندگی اختیارنمودند که در نهایت به خیر و سعادت منتهی شد.
شهدا در راه خدا، در زیرپرچم هدایت خداوند و برای نصرت دین حق از هیچ اقدامی فروگذار نکردند و تنها سرمایه گرانبهای خود که جان خویش بود را در راه آرمانهای دین فداکردند و خداوند به پاس این خدمت ارزشمند آنها، درمورد ایشان فرمود:« ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاهم عندربهم یرزقون».
ایشان بیان داشتند که از میان شهدایی که به تازگی در عملیات تفحص توسط کمیته جستجوی مفقودین کشف گردیده اند؛ استان اصفهان از فیض 5شهید بهره مند می شود.که
3تن از آنها نامدار و به نامهای: شهیدمرتضی معینی وشهیدسیدعباس حسینی و شهیدمرتضی جعفری هستند که درشهر اصفهان تشییع و تدفین می شوند. و 2تن از آنها از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس هستند که درعملیات تک دشمن وعملیات قادر به شهادت رسیده اند و در روز 25 مهرماه مصادف با شهادت حضرت جوادالائمه(ع) در شهرستان دهاقان تشییع و تدفین خواهندشد.
۱۸ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید