خانه / نمایش جزییات خبر

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان دو شهید گمنام می‌شود

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان دو شهید گمنام می‌شود
پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع‌مقدس هم‌زمان با سالروز شهادت جوادالائمه (ع) در دانشگاه شهید چمران اهواز تدفین می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،محمد چکشیاندبیر ستاد استقبال از شهدای گمنام دانشگاه شهید چمران گفت: پیکرهای پاک و مطهر 2 شهید گمنام 8 سال دفاع مقدس سه‌شنبه( 25 مهرماه)، هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمدتقی(ع)، در دانشگاه شهید چمران اهواز تشییع و در مجاورت مسجد امام خمینی(ره) این دانشگاه تدفین می‌شود.
مشاور رئیس دانشگاه شهید چمران در امور ایثارگران، همچنین از برنامه دانشگاه برای احداث یادمان شهدای گمنام در این مکان خبر داد و افزود: تدفین شهدا در دانشگاه از سال 84 جز برنامه مسئولان دانشگاه بود و با تشکیل جلسات مختلف در شورای فرهنگی، کمیته‌ای برای پیگیری این امر تشکیل شد که سرانجام کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح جواب و موافقت نهایی خود را در این زمینه اعلام کرد.
وی با اشاره به تشییع پیکرهای پاک ۳۵ شهید دوران دفاع مقدس، در روز سه‌شنبه، در مناطق مختلف کشور، افزود: در خوزستان شهرستان‌های اهواز(در دانشگاه شهید چمران) و باغملک میزبان شهدای گمنام هستند.
چکشیان عنوان کرد: ستاد استقبال از شهدا در دانشگاه شهید چمران در حال تدارک برای اجرای برنامه‌ای ویژه و باشکوه در این روز است.
 
۱۸ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید