خانه / نمایش جزییات خبر

جشن قرآنی دانش‌آموزان دشتستان در جوار گلزار شهدای گمنام

جشن قرآنی دانش‌آموزان دشتستان در جوار گلزار شهدای گمنام
جشن قرآنی دانش‌آموزان دشتستان در آیینی باشکوه در جوار گلزار شهدای گمنام برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام،  بعد از ظهر دیروز جشن قرآنی مقطع ابتدایی مدارس شهرستان دشتستان در آیینی با حضور مسئولان و دانش‌آموزان و والدین دانش‌آموزان در جوار شهدای گمنام برگزار گردید.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان در این آیین اظهار داشت: بدون تردید کتاب قرآن بزرگترین و ارزشمندترین کتاب است که برای نجات انسان از طرف خداوند بر پیامبر اسلام(ص) نازل شده است.
عباسعلی اسدی افزود: گسترش فرهنگ قرآنی در جامعه به ویژه در بین نوجوانان و جوانان و آینده‌سازان میهن اسلامی امری لازم و ضروری است و نباید در این راستا کم‌کاری کنیم.
وی اضافه کرد: جشن قرآنی و راه‌اندازی کلاس‌های قرآنی در مدارس در واقع به منظور نهادینه کردن فرهنگ احترام به قرآن و همچنین تشويق دانش‌آموزان به یادگیری این کتاب آسمانی برگزار شده است.
رئیس آموزش و پرورش دشتستان یادآور شد: در طرح تحول بنیادین جایگاه قرآن مجید دیده شده است و توجه به یادگیری این کتاب ارزشمند شده است.
اسدی گفت: وزیر ارزشی و ولایت‌مدار آموزش و پرورش توجه جدی و ویژه به ارزش‌ها و معنویات دارد و در چند سال اخیر شاهد نهادینه شدن فرهنگ اصیل قرآنی در مدارس هستیم.
کارشناس قرآنی نیز بیان کرد: امروز باید نسبت به ترویج فرهنگ دینی بیشتر اهتمام ورزیم و همه موظف به این امر هستند.
مریم کمالی به جایگاه قرآن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: به برکت قرآن مجید و توجه به آن هر جامعه مسیر رشد و تعالی را طی می‌کند.
در این مراسم برنامه‌های زیبایی همچون سرود، دکلمه، تواشیح و قرائت قرآن دسته جمعی توسط دانش‌آموزان اجرا شد.
۱۷ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید