خانه / نمایش جزییات خبر

عکاسان برتر جشنواره «عکس شهید گمنام» لرستان معرفی شدند

عکاسان برتر جشنواره «عکس شهید گمنام» لرستان معرفی شدند
عکاسان برتر جشنواره عکس شهید گمنام لرستان از سوی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، مدیر کل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: جشنواره عکس شهید گمنام به مناسبت عبور کاروان 96 شهید دوران دفاع مقدس از استان لرستان برگزار شد.
ناصر فرید افزود: از بین یک هزار و 38 قطعه عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط عکاسان لرستانی تعداد 367 قطعه عکس به عنوان آثار برتر انتخاب شد.
وی گفت: هیئت داوران در نهایت امیر امید نژاد و فریبا طرحانی از خرم‌آباد و نیز علی سلیمانی از پلدختر را به عنوان سه عکاس برتر جشنواره انتخاب و از آنان تجلیل کرد.
۶ مهر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۱
لبیک
۱۳۹۱/۰۷/۱۷ Iran
5
0
0

شعری در محکومیت اقدام وقیحانه و جاهلانه آمریکایی صهیونیستی در توهین به ساحت مقدس و ملکوتی پیامبر اعظم(ص) باشد که مرهمی باشد بر دلهای عاشقان حضرت رحمت و مهربانی محمد مصطفی (علیه و علی آله افضل صلوات المصلین) سیلی غیرت... « یریدون لیطفوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون» عصر جهل است، عصر دانش نیست دوره ی ذلت بشر شده است باز افکار تیره صهیون در جهان ابتدای شر شده است وای بر ما که حضرت رحمت(ص) وهن این قوم بد صفت باشد هیچ کس را سکوت جایز نیست در دلش گر که معرفت باشد «سیلی غیرت» مسلمانان درس عبرت به ظالمان بدهد نیست جایز که صبر و خاموشی به اراذل دگر امان بدهد سنگ بردار رمی شیطان است حج بی رمی، نیست حج تمام دل مهدی(عج) از این جهان خون است نشوی غافل از ندای امام سینه لبریز از این نوا شده است عاقبت جونز را بسوزانیم داده فتوا امام بر رشدی بی خیال شما نمی مانیم دوره ی بی حیایی و ظلم است به محمد (ص) چگونه بد کردند بس نشستیم غافل از اسلام هرچه خواستند دیو و دد کردند ما مرام محمدی (ص) داریم انتقام این دروغتان سخت است هر که به نور حق توهین کرد روسیاه است و خوار و بدبخت است دور باطل همیشه کوتاه است دور ایمان و معرفت در راه می شود دین حق نوای جهان می شود خلق این جهان آگاه سر دلقک به دار خواهد رفت سر شیطان به کارگردانی نقش شوم و خواب آمریکاست و اوباما تو خوب می دانی... شاعر: محمود رفیعی وردنجانی


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید