خانه / نمایش جزییات خبر

برپایی یادواره 141 شهید و 3 لاله گمنام بخش رامند شهرستان بویین‌زهرا

برپایی یادواره 141 شهید و 3 لاله گمنام بخش رامند شهرستان بویین‌زهرا
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: مراسم گرامیداشت یادواره شهدای بخش رامند با حضور رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام به نقل از فارس، سجاد اینانلو در بویین زهرا اظهار داشت: مراسم گرامیداشت 141 شهید و سه لاله گمنام بخش رامند با حضور خانواده های معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان در مسجد جامع شهر دانسفهان برگزار می‌‌شود.
این مسئول با بیان اینکه فرهنگ شهادت ضامن پایداری و دوام سیره انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: برپایی چنین یادواره‌هایی می‌تواند سبب ادای دین هرچه بهتر ملت به شهدا و رزمندگان باشد.
وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی امروز با اقتدار در حال حرکت است، تصریح کرد: همه ملت و به ویژه جوانان و نوجوانان لازم است که با افزایش بصیرت و آگاهی در درون خویش در مسیر کسب افتخار و عزت‌آفرینی برای نظام اسلامی حرکت کرده و تلاش کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا ادامه داد: تلاش برای اشاعه فرهنگ مقاومت و بیداری باید در سرلوحه کار‌ها و وظایف ملت و مسئولان قرار داشته و همه برای تجلی آن نهایت سعی و تلاش را بکنند.
اینانلو با بیان اینکه هجمه‌هایی که استکبار علیه آرمان‌ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی آغاز کرده بسیار گسترده، عنوان کرد: با مدیریت و ارائه راهبرد‌های فرهنگی می‌توان کشور را از گزند توطئه‌ها و شبیخون‌های ضد فرهنگی دشمنان محفوظ کرد.
وی با اشاره به اینکه لازم است تا نسل جوان کشور با آثار و برکات دفاع مقدس آشنا شود، تصریح کرد: وظیفه رزمندگان و تمام پیشکسوتان عرصه نبرد این است که با بیان خاطرات رزمندگان در ایام جنگ تحمیلی و حال و هوای معنوی آن ایام سبب اعتلای روحیه معنوی جوانان و نوجوانان شوند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: اگر مسئولان و متولیان فرهنگی بتوانند طراحی ویژه‌‌ای را برای مدیریت صحیح فرهنگی کشور اتخاد کنند، قطعا رشد و پویایی جامعه نیز به طور چشم‌گیری افزایش یافته و اقتدار فرهنگی را به دنبال دارد.
این مسئول خاطرنشان کرد: ملت ایران همچنان با تبعیت از ولایت فقیه و آرمان‌های انقلاب اسلامی موجب شکست و نابودی مفتضحانه استکبار می‌شود.
گفتنی است این مراسم عصر امروز با حضور حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی برپا می‌شود.
۲۱ شهریور ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید