خانه / نمایش جزییات خبر

شهدای گمنام نماد پایداری ایران هستند

شهدای گمنام نماد پایداری ایران هستند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، شهدا، ایثارگران و به ویژه شهدای گمنام را نماد افتخار، استقامت و پایداری ایران اسلامی خواند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام ، علی‏رضا ایرانبخش عصر دیروز در آیین تجدید میثاق با آرمان‏های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری، شهدا و ایثارگران در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی رودهن که با حضور مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، جمعی از هیئت رئیسه دانشگاه، اساتید و کارکان انجام شد، اظهار داشت: شهدا اسوه‏های همیشه جاوید در تاریخ هستند.
وی ادامه داد: رسالت ما در برابر ازخودگذشتگی‏های شهدا و ایثار ایثارگران سنگین است و استادان، کارکنان و دانشجویان باید قدر این مکان مقدس را بدانند.
ایرانبخش اضافه کرد: بی‏شک مزار شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی رودهن موهبتی الهی است که شامل این واحد علمی شده است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: باید با مطالعه وصیت‏نامه شهدا و مرور خاطرات ایثارگران در عرصه‏های هشت سال دفاع مقدس خود را در مقابل آسیب‏های اجتماعی بیمه کنیم.
وی ادامه داد: من از همه دست‏اندرکاران دانشگاه که در مراسم، تشییع، تدفین و ساخت مقبره این شهید گمنام به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شرق استان تهران، سپاه پاسداران، بسیجیان، ایثارگران، گروه تحقیق و تفحص شهدا، مسئولان شهرستان و شهر رودهن تقدیر و تشکر می‏کنم.
ایرانبخش اضافه کرد: این مسئولان به فضای دانشگاهی رودهن رنگ و عطری عرفانی و معطر به شمیم دل‏نشین این شهید گمنام داده‏اند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، در ادامه، ساخت یک ورودی با نماد شهدای گمنام را در این واحد دانشگاهی پیشنهاد کرد.
وی تصریح کرد: شهدا به‏ویژه شهدای گمنام نماد افتخار، استقامت و پایداری مردمان سلحشور ایران اسلامی هستند.
ایرانبخش اضافه کرد: پیشنهاد من این است که ورودی اصلی دانشگاه از کنار اتوبان و جنب مقبره شهید گمنام طراحی و با اصول مهندسی استاندارد و در شان این واحد دانشگاهی به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی در شرق استان تهران، احداث شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن افزود: بدین ترتیب استادان، کارکنان و دانشجویان به هنگام ورود و خروج از این مسیر مقدس، روزانه ایثار و روح ملکوتی شهدا را الگوی خود قرار می‏دهند.
۱۲ شهریور ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید