خانه / نمایش جزییات خبر

نشست مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد

نشست مدیران فرهنگی دانشگاه آزاد
اولین نشست هم اندیشی مدیران فرهنگی درباره شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی، در مرکز رفاهی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.
 دراین نشست که با حضور دکتر حلمی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ، سردار مولوی مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران ، سرهنگ احراری مدیرکل حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی و حجه الاسلام رستمی مدیر کل ارزشیابی فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی همراه بود ، مدیران فرهنگی 20 واحد دانشگاهی آزاد اسلامی گرد هم آمدند تا با هم اندیشی و ارائه ابتکارات ، طرح ها و همچنین پیشنهادات خود به وظیفه خادمی شهدای گمنام به نحو احسن عمل نمایند .
 دکتر حلمی ریاست دانشگاه آزاد مشهد طی سخنانی اعلام داشت : برای ما افتخار است که میزبان خادمین شهدای گمنام در دانشگاهها باشیم.
وی با پیشنهاد اینکه این نشست می تواند آغاز ایجاد یک تشکل به نام شهدای گمنام باشد از توجه به معنویت در دانشگاهها انتقاد کرد و تصریح نمود : یکی از راههای حضور معنویت در دانشگاه و جامعه عینیت بخشیدن به حضور شهدا دردانشگاهها است .
در ادامه سردار مولوی با بیان اینکه اولین سخن انقلاب احیای ارزشهای معنوی بود افزود: خالق این سخن امام (ره) بود که تحول همه جانبه در داخل و خارج از کشور بوجود آورد بطوریکه امروز همه ی ملت های مسلمان به  آن می بالند و افتخار می کنند .
مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران گفت : شهدای عزیزی که در این مسیر در نوک قله ایثارگری قرار گرفتند و به شهادت رسیدند ما را در فضای ایثارگری قرار دادند ، لذا باید کار حسینی آنها را زینب گونه دنبال کنیم .
وی قداست و احترام به شهدای گمنام را حاصل ارزش معنوی سخن انقلاب دانست و گفت : شهید و شهادت پشتوانه قوی ایستادگی در برابر ظلم و ستم است که باید به آنها توجه زیادی کرد .
وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی افتخار  18 هزارو 500 شهید ، 60 هزار جانباز و 5 هزار آزاده را دارد با ارائه پیشنهاداتی بر شناساندن و معرفی امام(ره) ، شهدا و اهداف شان  به نسل جوان تاکید نمود .
در ابتدای این نشست دکتر احمری معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ضمن خیر مقدم به میهمانان ، گزارشی از مراسم با شکوه تشییع و تدفین 5 شهید گمنام مجموعه فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی مشهد ارائه نمود .
در پایان مراسم شرکت کنندگان در این نشست بر سر مزار 5 شهید گمنام دانشگاه آزاد مشهد حاضر و ادای احترام نمودند.
۲۳ خرداد ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید