خانه / نمایش جزییات خبر

بهره‌برداری از بوستان شهید گمنام شهرک پردیسان قم در آینده‌ای نزدیک

بهره‌برداری از بوستان شهید گمنام شهرک پردیسان قم در آینده‌ای نزدیک
شهردار منطقه هشت قم از پیشرفت 97 درصدی عملیات احداث بوستان شهید گمنام در جوار مقبره شهدای گمنام واقع در شهرک پردیسان خبر داد و گفت: به زودی این بوستان به بهره‌برداری می‌رسد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، موسی حاتمی در گفت‌وگویی اظهار کرد: تاکنون پروژه‌های بسیاری در قالب خدمات عمرانی در شهرک پردیسان قم آغاز شده‌اند که برخی از آنها از محل منابع استانی و برخی با استفاده از سایر اعتبارات به انجام رسیده‌اند.
وی افزود: احداث بوستان شهید گمنام در بلوار سلمان به مساحت 6500 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 274 میلیون ریال از جمله طرح‌هایی است که تاکنون 97 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
شهردار منطقه هشت قم با اشاره به احداث بوستان‌های چهارگانه در خیابان‌های ایمان و اندیشه شهرک پردیسان گفت: این بوستان‌ها هر یک از محل منابع استانی در حال انجام بوده و مراحل پایانی کار را می‌گذرانند.
وی ادامه داد: از دیگر پروژه‌های عمرانی در دست اقدام در پردیسان می‌توان به بلوار شهروند اشاره کرد که در حاشیه دانشگاه آزاد در حال احداث بوده و تاکنون 13 هزار و 600 مترمربع از آن آسفالت شده و دارای 90 درصد پیشرفت فیزیکی است.
حاتمی خاطر نشان کرد: تاکنون 5 میلیارد و 554 میلیون ریال از محل منابع استانی برای احداث بلوار شهروند هزینه شده است.
شهردار منطقه هشت قم با بیان اینکه بهسازی بلوار دانشگاه در ورودی پردیسان نیز مراحل پایانی خود را می‌گذراند گفت: تاکنون 21 هزار مترمربع از زیرسازی و آسفالت این پروژه انجام شده و اجرای این بوستان بیش از 6 میلیارد و 369 میلیون ریال نیز هزینه در بر داشته است.
وی ادامه داد: یک باب بوستان با عنوان پارک شهر نیز در بلوار علمدار شهرک پردیسان در حال ساخت بوده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است ضمن اینکه این بوستان دارای 30 هزار مترمربع مساحت خواهد بود و اعتباری بالغ بر 8 میلیارد و 437 میلیون ریال برای آن هزینه خواهد شد.
۴ شهریور ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید