خانه / نمایش جزییات خبر

ساخت یادمان شهدای گمنام در شادگان

ساخت یادمان شهدای گمنام در شادگان
معاون فرماندار شادگان گفت: با اعتبار 100 میلیون تومانی عملیات احداث یادمان شهدای گمنام در این منطقه در حال انجام است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام، عبدالزهرا سنواتی در گفت‌وگویی در شادگان اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و توافقات انجام شده با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان، مقبره و نمادی برای مزار شهدای گمنام این منطقه در حال تدارک است.
وی با بیان اینکه با اعتبار 100 میلیون تومانی عملیات احداث یادمان شهدای گمنام در این منطقه در حال انجام است، افزود: مزار شهدای این شهرستان در پارک مزار سیدعلی قرار دارد و به همین منظور این یادمان نیز در همان محل احداث می‌شود.
معاون فرماندار شادگان عنوان کرد: 50 درصد اعتبار این طرح از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خوزستان و 50 درصد اعتبار آن از سوی شهرستان تأمین می‌شود.
با توجه به اینکه شهرهای استان خوزستان سال‌های سال درگیر جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بوده، شهدای بسیاری را از خود به یادگار گذاشته و تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
وی اضافه کرد: شهرستان شادگان یکی از شهرهای قهرمان‌پرور استان خوزستان بوده که در طول سالیان دفاع مقدس و جنگ تحمیلی سختی و مصائب بسیاری را متحمل شده و شهدای گرانقدری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است.
سنواتی در پایان گفت: این شهرستان با وجود سالیان طولانی پس از جنگ از داشتن نماد و نشان در مزار شهدا محروم بوده که با درایت و تعامل مسئولان استانی این امر در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.
۲ شهریور ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید