خانه / نمایش جزییات خبر

احداث یادمان شهدای گمنام خرم‌بید

احداث یادمان شهدای گمنام خرم‌بید
فرماندار شهرستان خرم بید گفت: شهرستان خرم بید چهار شهید والامقام و گمنام را در دامن خود جای داده که یکی از پروژه‌های خیرساز این شهرستان ساخت و ساز یادمان شهدای گمنام در صفاشهر است.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، داوود ایوبی در بازدید از پروژه‌های عمرانی این شهرستان، اظهار داشت: دولت‌های نهم و دهم توفیقات بسیاری داشته‌اند و در زمینه پروژه‌های عمرانی قدم‌های موثری در دولت خدمتگزار برداشته شده است.
فرماندار خرم‌بید افزود: در شهرستان خرم‌بید نیز پروژه‌های عمرانی بسیاری در این دو دولت اجرا شده که منشا برکات فراوانی نیز بوده است.
وی ادامه داد: برخی پروژه‌ها نیز با مشارکت خیران اجرا شده است که جا دارد از این عزیزان نیز تقدیر و تشکر شود.
رئیس شورای اداری شهرستان خرم بید ابراز داشت: ساخت پروژه شهدای گمنام صفاشهر به همت تعاونی سنگ‌بران صفاشهر در حال احداث بوده و در حال حاضر پیشرفت فیزیکی 60 درصدی را دارد و اعتبار اختصاص یافته به این طرح بالغ بر 200 میلیون تومان است.
ایوبی در این دیدار به پروژه دیگر در حال ساخت در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سالن ورزشی حضرت زینب (س) که به همت سازمان نوسازی مدارس استان فارس در حال ساخت است با اعتبار 350 میلیون تومان در هفته دولت  آماده بهره‌برداری می‌شود.
۳۱ اَمرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ اَمرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید