خانه / نمایش جزییات خبر

مزار شهدای گمنام رامسر مرمت می‌شود

مزار شهدای گمنام رامسر مرمت می‌شود
سرپرست فرمانداری رامسر از مرمت و احیای مزار شهدای گمنام این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام، غلامرضا فروغ‌خلعتبری صبح امروز در جلسه ستاد احیای مزار شهدای گمنام، راهکارهای چگونگی احیای مزار شهدای گمنام و دیگر شهدای این شهرستان را عنوان کرد و بیان داشت: کار مرمت مزار شهدا یک کار فرهنگی و مذهبی است، آمادگی خود را در پیش‌قدم شدن در این امر مهم اعلام می‌داریم.
وی با اشاره به اینکه ما هر چه داریم از شهدا و دعای خانواده معززشان است، عنوان کرد: انتظار می‌رود مسئولان شهرستان از جمله اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، شهرداران منطقه و... در این راستا حضور فعال داشته باشند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران رامسر نیز متذکر شد: دو شهید گمنام در بهشت زینبیه رامسر داریم که به طور مظلومانه‌ای در آن مکان دفن شده‌اند و باید در مرمت و بازسازی آرامگاه آنها اقدامات لازم و شایسته صورت گیرد.
محمد رحیمیان تصریح کرد: مزار تک شهیدان در شهرستان مرمت شده و هم‌اکنون مصمم هستیم و این آمادگی را داریم که حداکثر مزار 11 شهید را برای امر مرمت، برنامه‌ریزی کنیم.
این مسئول اعلام کرد: 29 گلزار شهدا در رامسر داریم که تعداد 13 گلزار مرمت و از 16 گلزار باقیمانده، پنج گلزار در دست برنامه‌ریزی است.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید