خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره 14 شهید گمنام و شهدای منطقه خضر نبی(ع) برگزار شد

یادواره 14 شهید گمنام و شهدای منطقه خضر نبی(ع) برگزار شد
یادواره 14 شهید گمنام و شهدای منطقه خضر نبی(ع) با حضور گسترده اقشار مختلف جامعه برگزار شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام به نقل از فارس، دهمین یادواره 14 شهید گمنام و شهدای منطقه خضرنبی(ع) با حضور حجت‌الاسلام اکبری نماینده ولی فقیه در سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع)، حافظی جانشین فرمانده سپاه علی‌بن‌ابیطالب(ع)، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف جامعه در جوار مزار شهدای گمنام برگزار شد.
در این مراسم پس از تلاوتی چند از آیات کلام‌الله مجید، حاج علی مالکی‌نژاد به بیان خاطرات و روایات از شهدای دفاع مقدس پرداخت و با اشاره به اینکه یاد شهدا باید در زندگی افراد زنده نگه داشته شود خاطر نشان کرد: برخی افراد با وجود اینکه یادگاران دفاع مقدس هنوز زنده هستند، در پی تحریف وقایع دفاع مقدس هستند.
وی با تاکید بر اینکه برای جوانان باید واقعیت‌های قابل پذیرش زندگانی شهدا و دفاع مقدس را روایت کرد اضافه کرد: عده‌ای کتاب‌هایی تألیف می‌کنند که بر خلاف اتفاقات دفاع مقدس است. 
راوی حماسه‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه شهدا از اخلاص مثال ‌زدنی برخوردار بودند، تصریح کرد: به همین دلیل بسیاری از شهدا از خداوند التماس می‌کردند پیکر آن‌ها به وطن بازگشت نداشته باشد و برای همیشه فراموش شوند.
در ادامه این برنامه حجت‌الاسلام احمد پناهیان به ایراد سخنرانی پرداخت و با تاکید بر اینکه شهدا زنده هستند و در جریان حاکمیت اسلام و آخرالزمان نقش اول را ایفا می‌کنند خاطر نشان کرد: شهدا در راه خدا بذل خون کردند و در قبال آن هیچ تشییع و مزاری هم نخواستند.
وی با اشاره به اینکه داغ خانواده‌های شهدا فقط با رسیدن پرچم انقلاب اسلامی به دست امام زمان(عج) تسلی می‌یابد، اظهار کرد: انقلاب‌های منطقه و بیداری اسلامی از ثمرات خون شهیدان است.
این استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه شهدا موجب سرافرازی آبروی اسلام شدند خاطر نشان کرد: شهدا عاشق خدا بودند و به همین دلیل در برابر دیگران تواضع پیشه می‌کردند و ایمان آن‌ها موجب پیروزی در شلمچه و طلائیه شد.
۲۲ اَمرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید