خانه / نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم احیا لیالی قدر در جوار مزار شهدای گمنام قرچک

برگزاری مراسم احیا لیالی قدر در جوار مزار شهدای گمنام قرچک
مراسم احیا لیالی قدر در جوار مزار شهدای گمنام قرچک به مدت 5 شب برگزار می گردد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام، مراسم احیای شب های قدر در جوار مزار شهدای گمنام شهر قرچک برگزار می گردد.این مراسم به همت ستاد برگزاری احیاء با شهدا(بسیجیان شهر قرچک) و حمایت اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران برگزار می گردد.
 این برنامه عرفانی از شب نوزدهم ماه مبارک لغایت شب بیست و سوم به مدت 5 شب با سخنرانی حجت الاسلام جانثاری استاد حوزه علمیه  و مداحی مداحان اهل بیت  و انجام اعمال شب های لیالی قدر برگزار می گردد.
همچنین یاد آور می شود در حاشیه این مراسم روحانی در جوار مزار شهدای گمنام ،نمایشگاه آثار و عکس شهدا  و کلیپ ها و مستنداتی از زندگی نامه شهدای این شهرستان پخش خواهد گردید.
 
۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اَمرداد ۱۳۹۱
احمد
۱۳۹۱/۰۵/۱۸ Iran
0
0
0

اد پلاک بخیر که شماره پرواز بود. یاد چفیه بخیر که علامت زهد بود و برآورنده بسیاری از نیازها. یاد پوتین هایی بخیرکه مشکی بودند اما از پس خود ذره ای تیرگی وتاریکی برجای نگذاشتند یاد لباس هایی بخیر که از بس عزیز بودند، خدا زمین را به رنگ آنها آفرید. یاد بی سیم بخیر که رابط ما و آسمان بود . یاد مین بخیر که سکوی پرواز بود . یاد گلوله ها بخیر که قاصد وصال بودند . یاد سنگر بخیر که مفصل ترین میهمانی اشک و خلوص را بدون خرجهای کلان ترتیب می داد. کوتاهی کردیم ... فریب خوردیم ... فراموش کردیم


نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید