خانه / نمایش جزییات خبر

نخبه علمی تویسرکان مدال خود را به شهدای گمنام تقدیم کرد

نخبه علمی تویسرکان مدال خود را به شهدای گمنام تقدیم کرد
به پاس قدردانی از ایثار شهدا به ویژه شهیدان هسته‌ای با هدف تسکینی بر وجود خانواده آنها، جواد سوری نخبه نانو تویسرکان مدال برنز خود را به شهدای گمنام اهدا کرد.
 به گزارش پایگاه فرهنگی واطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام به نقل از فارس، ارتقای فزاینده ضریب علمی کشور و سرعت شتابان نخبگان ایرانی در دستیابی به فنون و علوم هسته‌ای در سطح جهان و شاید هم بالاتر، وحشت استکبار را دوچندان کرد که همین امر سبب توسل دنیای سلطه به حربه ترور برای سد کردن راه نهضت هسته‌ای ایران شده است.
حرکت هدفمند و از پیش تعریف شده امروز جواد سوری نوجوان تویسرکانی نخبه علمی فناوری نانو برای تقدیم نشان و مدال برنز دریافتی از سومین المپیاد فناوری نانو دانش‌آموزی کشوری به شهدای گمنام مصداق بارز این مطلب است که هر قطره خون شهدا مایع حیات‌بخش و اکسیری ناب بر شکوفا شدن انگیزه‌ای الهی در بطن جوانان غیور ایران برای گام‌های استوار در جهت ادامه این راه است.
جواد سوری
آرزو دارم یک روز همچون شهدای نخبه باشم/ اهدای مدال به خانواده شهدا
وی با اشاره به اینکه مدال برنز خود را به شهدای گمنام تویسرکان به پاس از خودگذشتگی‌ها و جهاد خداگونه و تسکین خانواده آنها تقدیم کردم، گفت: به این موضوع اعتقاد دارم که این کار ارزش و بار معنوی بسیاری برای جامعه دارد.
سوری با اشاره بر اینکه دلم می‌خواهد شهدای هسته‌‌‌ای از کار من راضی باشند و ادامه‌دهنده حرکت آنها باشم، افزود: شهدای علمی الگوی من بودند آنها با توجه به موقعیت‌های عالی پیشنهادی بسیار می‌توانستند به کشورهای غربی بروند و کار کنند ولی نخبگان جوان، بر روی تمام تعلقات مادی و دنیوی پا گذاشتند و با ایمان و پشتکار با خدمت به ایران همیشه سرافراز جان خود را نثار کردند، آرزو دارم روزی همچون احمدی روشن و دیگر شهدا باشم.
دارنده مدال برنز المپیاد دانش‌آموزی نانو با اشاره به اینکه مدال‌آوران المپیاد نانو دانش‌آموزی از مزیت‌هایی که دیگر المپیادها دارند برخوردار نیستند، گفت: این المپیاد به عنوان زمینه‌ای مناسب برای توسعه علم روز به شمار می‌رود پس نیازمند نگاه مسئولان در سطح کلان و برنامه‌ریزی در سطح کشور است.
۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید