خانه / نمایش جزییات خبر

حضور شهدای گمنام و رشد 13 درصدی بازدید کنندگان باغ موزه در مقایسه با سال گذشته

حضور شهدای گمنام و رشد 13 درصدی بازدید کنندگان باغ موزه در مقایسه با سال گذشته
در 4ماهه نخست سال جاری، بیش از 50 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان و حرم مطهر شهید گمنام آن بازدید کردند

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین وشهدای گمنام، مدیر موزه دفاع مقدس استان همدان گفت: در 4 ماهه ابتدای سال 1391 تعداد 51 هزار و 55 نفر از موزه دفاع مقدس همدان و حرم مطهر شهید گمنام آن بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان، سرهنگ پاسدار "امیر روشنایی" اضافه کرد: این تعداد بازدیدکننده در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به میزان 13 درصد افزایش یافته است.
وی تصریح نمود: از تعداد كل بازدید کنندگان 17 هزار و 664 نفر به صورت رایگان از این موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند ضمن اینکه؛ موزه دفاع مقدس همدان به طور متوسط در هر روز میزبان 425 نفر از اقشار مختلف بوده است.
روشنایی در ادامه افزود: همچنین تعداد 16 هزار و 180 نفر از بازدیدکنندگان با تخفیف 50 تا 80 درصدی پذیرش شده اند.
وی با بیان اینکه بازدیدها در قالب گروهی و یا انفرادی صورت گرفته است اعلام داشت: طبق آمار از 13 استان کشور کاروان هایی از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
روشنایی خاطر نشان کرد: گروه های خارجی از کشورهای آلمان، بوسنی و هرزگوین، فرانسه، ایتالیا و همچنین ورزشکاران مسابقات صخره نوردی آسیا از 10 کشور که اخیراً به میزبانی استان همدان برگزار شد، از بزرگترین موزه دفاع مقدس کشور بازدید کردند.
مدیر موزه دفاع مقدس استان همدان یادآور شد: اجرای آبنمای موزیکال موزه که در روزهای جمعه و شب های اعیاد اجرا می شود و طی آن یکی از عملیات های دوران دفاع مقدس، معرفی و پخش تصاویر شهدا، سخنان حضرت  امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به همراه سرودهای ملی و سرودهای ویژه دفاع مقدس پخش می شود که در کنار این موارد لیزر و آبنما هم اجرا می شود.
امیر روشنایی یادآور شد: موزه دفاع مقدس در طول مدت این 4 ماه میزبان برنامه های؛ پدران آسمانی، یادواره شهدای گردان 154از لشگر 32 انصارالحسین، یادواره شهدای مخابرات، رونمایی از کتاب "معلم مدرسه عشق" و ... بوده است ضمن اینکه تعدادی از مدیران ارشد استانها در قالب گروه های تخصصی از 7 استان  به منظور الگو برداری و بازدید از عملکرد موزه و نحوه ساخت و تکمیل پروژه از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.
 

۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ اَمرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید