خانه / نمایش جزییات خبر

یادواره شهدا و لاله‌های گمنام مهدیشهر برگزار می‌شود

یادواره شهدا و لاله‌های گمنام مهدیشهر برگزار می‌شود
یادواره شهدا و لاله‌های گمنام شهرستان مهدیشهر با حضور حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدا و لاله‌های گمنام شهرستان مهدیشهر اظهار داشت: این یادواره با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در روز سوم تیر ماه سال جاری بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه المهدی (عج) مهدیشهر برگزار می‌شود.
حمیدرضا پارسا تصریح کرد: یادواره شهدا و لاله‌های گمنام شهرستان مهدیشهر با تلاش و همت حوزه اداری، کارگری و اصناف، سپاه ناحیه مهدیشهر و پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) مهدیشهر برگزار می‌شود.
وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این یادواره، بزرگداشت یاد و خاطره امام شهدا و شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجدید پیمان با آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر فرزانه انقلاب و همچنین آشنایی نسل سوم انقلاب با شهدا است.
دبیر اجرایی ستاد یادواره شهدا و لاله‌های گمنام شهرستان مهدیشهر ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این ستاد برگزاری مراسم شب شعر، مسابقه پیامک، مسابقه وبلاگ‌نویسی، برپایی ایستگاه صلواتی، ایستگاه بلوتوث و نمایشگاه عکس شهدا است.
پارسا افزود: شهید در راه هدف عالی اسلام و به انگیزه برقراری ارزش‌های واقعی کشته می‌شود و به یکی از عالی‌ترین درجات و مراتب می‌رسد.
وی اضافه کرد: شهید با فدا کردن جان خود، اگر چه ظاهرا در جامعه نیست اما زنده بوده و به جامعه حیات و زندگی می‌دهد.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) ادامه داد: شهید مانند یک مدرس و معلم به جامعه بینش تنفر از ظلم، استبداد و کفر می‌دهد، مانند امام حسین (ع) که بینش تنفر از یزید و یزیدیان را تا قیامت به مردم دادند.
پارسا تاکید کرد: یاد و خاطره شهید در جامعه سبب می‌شود عواملی که مسبب شهادت وی شدند دیگر بروز نکند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان (عج) از تمام مردم قدرشناس و ولایت‌مدار خواست تا برای تجلیل از مقام شاخص شهدا؛ هر چه باشکوه‌تر در این مراسم شرکت‌ کنند و بار دیگر برگ زرینی را بر افتخارات سابق خود بیفزایند.
انتهای پیام/

۱۸ خرداد ۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۸۹
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید