خانه / نمایش جزییات خبر

ظرفیتهای هنری در طراحی حرم شهدای گمنام دانشگاه خوارزمی کرج

ظرفیتهای هنری در طراحی حرم شهدای گمنام دانشگاه خوارزمی کرج
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز بر ارائه طرحی نو و هنری در ساخت یادمان حرم شهدای گمنام دانشگاه خوارزمی تاکید کرد و گفت: طراحی حرم شهدا باید موجب افزایش روحیه شهادت طلبی در دانشجویان شود.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، نادر ادیبی بعد از ظهر شنبه در نخستین جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام دانشگاه خوارزمی کرج گفت: حرم شهدای گمنام باید به نحوی طراحی شود که موجب ترغیب و افزایش شوق دانشجویان و زائران به شهادت و روحیه شهادت طلبی شود.
وی افزود: لازم است که طراحی حرم شهدای گمنام بر اساس ارائه طرحی نو و هنری باشد.
ادیبی با اشاره به تشییع باشکوه شهدای گمنام در دانشگاه خوارزمی کرج اظهار داشت: استقبال، تشییع و تدفین بی نظیر شهدای گمنام در دانشگاه، یک رویداد بزرگ فرهنگی در استان البرز بود.
 وی هدف از خاکسپاری شهدا در دانشگاهها را ایجاد مراکزی فرهنگی برای دانشجویان دانست و تاکید کرد: باید کاری کرد تا همه فعالیت های فرهنگی دانشگاه حول محور شهدای گمنام باشد تا روح مودت و محبت و همدلی اجتماعی در بین آحاد دانشگاهیان برقرار شود.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز گفت: افزایش پیوند و مودت بین دانشگاهیان در تحقق اهداف والای شهیدان نه تنها تاثیر گذار که ضروری است.

 

۱۱ تیر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید