خانه / نمایش جزییات خبر

36 شهید گمنام در همدان آرمیده‌اند

36 شهید گمنام در همدان آرمیده‌اند
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار همدان گفت: در حال حاضر 36 شهید گمنام در شهرستان همدان آرمیده‌اند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام به نقل از فارس، محمدعلی محمدی بعد از ظهر امروز در کارگروه گلزار شهدای شهرستان همدان اظهار کرد: ساماندهی گلزار شهدا امری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد به خصوص شهدای گمنام که نیاز به المان مخصوص به خود دارند و باید از سایر شهدا شاخص باشند.
وی افزود: افرادی که با حضور قلب به منظور ساماندهی گلزار شهدای گمنام گام برمی‌دارند بدانند که به تمام آنچه طلب می‌کنند دست یافته و خداوند متعال به برکت فعالیتشان زمینه‌های رشد و تعالی آنها را فراهم می‌کند.
معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار همدان خاطرنشان کرد: در شهرها شهرداری‌ها و در روستاها نیز دهیاران موظف هستند تا ساخت المان مشخص برای مزار شهدای گمنام را در دستور کار قرار داده و نظارت ویژه را در این امر انجام دهند تا از فضای موجود به نحو مطلوبی استفاده شود.
وی بیان کرد: گلزار شهدای گمنام میدان میشان به دلیل واقع شدن در ارتفاعات با مشکلاتی مواجه است اما بایستی با توجه به محدودیت زمانی اقدامات لازم در این راستا انجام شود.
محمدی ادامه داد: گلزار شهدای گمنام میدان میشان به دلیل دارا بودن شرایط مناسب برای حضور کوهنوردان، گردشگران و جوانان باید در کوتاهترین زمان ساماندهی شود چرا که وضع نابسامان موجود در شأن شهدای گرانقدری که در این مکان آرمیده‌اند نیست.
وی اذعان کرد: باید توجه کرد که تنها ساخت المان برای شهدای گمنام کافی نیست بلکه نگهداری از آنها نیز امری است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
معلون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار همدان تصریح کرد: در این راستا اعتباری برای ساخت و نگهداری مزار شهدای گمنام در اختیار متولیان این امر و در شهرهای مریانج و جورقان در اختیار شهرداران قرار می‌گیرد که باید تلاش شود فعالیت‌های انجام شده در این راستا با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام شود.
وی در پایان گفت: 17 مزار روستایی درنه روستا وجود دارد که باید ساماندهی لازم در مورد آنها انجام شود و متولیان به شرایط آب و هوایی و نوع مصالح مورد نیاز هر منطقه توجه ویژه کنند.
۱ تیر ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید