خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر دو شهید گمنام در همدان تشییع وخاکسپاری شد

پیکر دو شهید گمنام در همدان تشییع وخاکسپاری شد
پیکر دو شهید گمنام روز شنبه با حضور امام جمعه شهر همدان، استاندار، اعضای شورای تامین و جمعی از نیروهای مسلح استان در محل پادگان امام حسین (ع) سپاه انصار الحسین (ع) همدان تشییع و به خاک سپرده شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در آیین تشییع این دو شهید والامقام بیان کرد: چند روزی است که گل های پر پر قرآن اسلام میهمان اهالی دارالمومنین هستند و مردم این استان به شایستگی این شهدا را در آغوش کشیدند.
آیت الله 'غیاث الدین طه محمدی' افزود: شهدا سفرهای چهارگانه را طی کرده و در آخرین سفر خود به لقاء ا.. رسیدند جایی که همواره در نمازهای شب برای رسیدن به آن دعا می کردند.
وی اضافه کرد: پیکیر شهدا پس از سالیان سال به آغوش ملت بازگشتند تا اهالی خاک از عزم، اراده، استقامت، ایثار، فداکاری و در نهایت عرفان آنها الگو برداری کرده و از کاروان سالکان حق جا نمانند.
عضو خبرگان رهبری با بر تاکید بر اینکه توسل به شهدا موجب باز ماندن درب و مسیر شهادت می شود گفت:اگر رزمندگان یکبار در منطقه شهید شدند هم اکنون ما در پشت جبهه های نبرد حق علیه باطل هر روز چند بار شهید می شویم.
نماینده ولی فقیه در همدان اضافه کرد: با این وجود به این وضعیت راضی بوده و خم به ابرو نمی آوریم.
آیت الله طه محمدی گفت: بیداری اسلامی عصر حاضر موجب بر هم زدن هیمنه استکبار جهانی و در هم کوبیدن ترفندهای دولت های مستبد و زورگو شده است.
گفتنی است پیکر این دو شهید گمنام پس از تشییع در پادگان امام حسین(ع) سپاه همدان به خاک سپرده شد.
۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید