خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر سه شهید گمنام در لواسانات و رودبار قصران تشییع شد

پیکر سه شهید گمنام در لواسانات و رودبار قصران تشییع شد
پیکر سه شهید گمنام در سالروز شهادت هفتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در لواسانات و رودبار قصران تشییع شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، مراسم تشییع شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس صبح شنبه از ساعت 9 صبح آغاز شد و با حضور گرم و پرشور مردم ولایی منطقه لواسانات و رودبار قصران همراه بود.
پیکر سه تن از شهدای عملیات والفجر هشت همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع)، بر دستان مردم انقلابی و مؤمن این منطقه تشییع شد.
پیکر سه تن از فرزندان روح الله را در میان حزن و اندوه مردم این بخش ها از مقابل مصلی شهرستان شمیرانات واقع در سه راه لشکرک به سمت مقبره شهدا تشییع شد.
در این مراسم بر پیکر شهدای گمنام نماز خوانده شد و تشییع کنندگان با شعارهای الله اکبر، یا حسین، این گل پرپر از کجا آمده از سفر کرببلا آمده، فرزندان خود را همراهی کردند.
گفتنی است محل تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام لواسانات و رودبار قصران در لواسان، روبروی پادگان ارتش خواهد بود.
مردم در این مراسم حضور یافته بودند تا به شهدا بگویند: "آمده ایم تا زیارتتان کنیم و با دلهای خسته اما امیدوار، خدا را در این مکان اهورایی با بغضهای شکسته فرا بخوانیم و بگوییم که شهدا! ما شما را فراموش نکرده ‌ایم... ما آمدیم تا بگوییم که شما در روح و باطن ما جای دارید؛ آمده ایم تا فریاد بزنیم: ای شهدا، راه شما، اندیشه شما و تفکر شما در روح و روان جامعه ایرانی جای دارد.
ای روشنای خانه امید، ای شهید/ ای معنی حماسه جاوید، ای شهید
چشم ستارگان فلک از تو روشن است/ ای برتر از سراچه خورشید، ای شهید
۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید