خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر سه تن از شهدای گمنام در ماکو آرام گرفت

پیکر سه تن از شهدای گمنام در ماکو آرام گرفت
پیکر سه تن از شهدای گمنام 8 سال دفاع مقدس امروز با حضور مردم و مسؤولان تشییع و در پارک شوراهای شهرستان ماکو به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ، حجت الاسلام بهنام دلبند، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ماکو و عضو ستاد دلسپاری شهدا گمنام ماکو در گفت‎وگویی در ارومیه با اعلام این خبر گفت: بر اساس هماهنگی و تعامل امام جمعه و مسؤولان شهرستان و همکاری بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی پیکر سه تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس به شهرستان ماکو انتقال یافت.
وی با اشاره به تشکیل ستاد خاکسپاری شهدا گمنام در ماکو اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد، پیکر مطهر شهدا امروز با حضور مسؤولان و مردم شهید پرور ماکو تشییع و در پاک شوراهای این شهرستان به خاک سپرده شد.
حجت الاسلام دلبند ادامه داد: مراسم استقبال از شهدای گمنام صبح روز گذشته در ورودی شهر ماکو و مراسم عمومی عزادارای و وداع با شهیدان نیز ساعت 22 همان روز در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه ماکو خاطرنشان کرد: پیکر پاک شهداء گمنام هشت سال دفاع مقدس بنابه مصوبه ستاد پس از تشییع، در پارک شوراها واقع در شهرک ولیعصر ماکو دفن شد.

 

۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید