خانه / نمایش جزییات خبر

پیکرپاک دو شهید گمنام در شهرستان خنداب تشییع ‌شد

پیکرپاک دو شهید گمنام در شهرستان خنداب تشییع ‌شد
پیکر پاک دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس روز شنبه همزمان با سالروز شهادت امام موسی کاظم(ع) با حضور اقشار مردم در شهرستان خنداب استان مرکزی تشییع و تدفین شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: سن این دو شهید 18 و 19 ساله تعیین شده و پیکر مطهر آنان از سوی کمیته جست‌ و جوی مفقودین در منطقه عملیاتی فاو و والفجر 8 پیدا شده است.
سرهنگ 'علی جلالی فراهانی' در حاشیه این مراسم در گفت و گویی افزود: محل تدفین این دو شهید گمنام به عنوان حرم الشهدا در ارتفاعات ورودی شهرستان خنداب است.
مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی یادآور شد: مراسم شبی با شهدا جمعه شب در جوار پیکر مطهر این شهیدان در خنداب برگزار شد.
وی گفت: مردم شهرستان خنداب روز گذشته نیر دعای ندبه را در کنار پیکر پاک این شهیدان قرائت کردند و در محل نماز جمعه با این عزیزان تجدید میثاق کردند.
جلالی تاکید کرد: وجود شهیدان والامقام سند مظلومیت و مقاومت ملت شهید پرور ایران اسلامی است که زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنان و حرکت در مسیر این عزیزان وظیفه همگانی است.
۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید