خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در هرسین تشییع و به خاک سپرده شد

پیکر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس در هرسین تشییع و به خاک سپرده شد
فرماندار شهرستان هرسین گفت: پیکر پاک و مطهر سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح امروز (شنبه) با حضور جمع کثیری از مردم و مسوولین در 'کوه شهدای ' این شهرستان تشییع و به خاک سپرده شدند.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام ،'بهمن قربانی' در گفتگویی اظهار داشت: پیکرهای مطهر این سه شهید گرانقدر عصر روز گذشته (جمعه) پس از بدرقه از سوی مردم کرمانشاه، به هرسین انتقال داده شد و مورد استقبال کم نظیر مردم شهید پرور این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: صبح امروز نیز پس از اقامه نماز بر این سه شهید گمنام، زیارت عاشورا نیز قرائت و سپس پیکرهای مطهر این شهدا بر روی دستان مردم ولایتمدار و شهید پرور هرسین تا 'کوه شهدا' واقع در سراب این شهرستان تشییع و در این مکان به خاک سپرده شدند.
قربانی ادامه داد: این سه شهید، اولین شهدای گمنامی هستند که در هرسین به خاک سپرده می شوند و زنان و مردان این شهرستان به نیابت از پدران و مادران آن ها، استقبال و تشییع کم نظیری از آن ها طی دیروز و امروز به عمل آوردند.
فرماندار هرسین، در پایان از شهدا به عنوان سرمایه های عزت و افتخار همیشگی کشور یاد کرد و ادامه راه آن ها را باعث تثبیت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
این شهدا که بین 16 تا 24 سال سن دارند، در عملیات های قدس 5، والفجر 8 و خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در مناطق عملیاتی فاو و مجنون کشف شده اند در قالب کاروان 'فرزندان روح الله در آغوش روح الله'، سوم خرداد سالجاری به میهن اسلامی بازگشتند.
۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید