خانه / نمایش جزییات خبر

پیکر مطهر شهید گمنام در قرچک تشییع شد

پیکر مطهر شهید گمنام در قرچک تشییع شد
پیکر پاک یک شهید گمنام با حضور پرشور مردم خداجو و همیشه در صحنه قرچک تشییع شد.
به گزارش پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی مفقودین و شهدای گمنام، پیکر مطهر یک شهید گمنام با حضور پرشور مردم مومن و ولایی قرچک روز گذشته تشییع شد.
مردم شهید پرور قرچک پس از حضور در آیین عبادی ‌ـ سیاسی نماز جمعه پیکر شهید گمنام را بر روی دوش خود تشییع و بار دیگر با آرمان‌های والای امام، شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
حال و هوای دیگری قرچک را فرا گرفته و بوی شهادت این شهر را فرا گرفته بود و هم‌رزمان و مردم ولایی شهر قرچک با اشک دیده از این شهید گمنام درخواست شفاعت می‌کردند.
حجت‌الاسلام حجت‌الله اسماعیلی در حاشیه این مراسم ، ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: امام موسی کاظم (ع) صبر و استقامت زیادی در مقابل ناپاکی‌های زمانشان داشتند و با این سعه صدر خود بر لزوم صبر در برابر ناملایمت‌ها و سختی‌ها به مردم هشدار دادند.
امام جمعه قرچک اظهار داشت: انبیا همواره در معرض ناسزای مشرکان بودند و پی در پی سنگ اندازی‌ها و ناملایمت‌های بسیاری برای این عزیزان وجود داشت اما آن بزرگواران هرگز از مقام صبر و بردباری فاصله نمی‌گرفتند و لحظه‌ای از یاد خداوند غافل نبودند.
 مراسم تشییع شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشور خانواداه شهدا، جانبازان، ایثارگران، جمعی از مسئولان و مردم ولایی و همیشه در صحنه قرچک پس از اقامه نماز عصر برگزار شد.
۲۷ خرداد ۱۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید